6.11.2012

Couldn't be any nerder

Jestem wielką fanką Gwiezdnych Wojen, dlatego zmalowałam R2D2. Bardzo słodki, acz wytrzymał u mnie zaledwie 2 dni, ze względu na to, że najlepiej wygląda z bliska, a z daleka kojarzył mi się z przerośniętym frenczem. Oczywiście bez tutoriala, którego obiecałam (kiedy indziej) :P

English version:

I am a big fan of Star Wars, so I decided to paint R2D2. This is very cute manicure, but he stays with me only two days, becouse I find him to be similar to some fail french manicure from the distance.







Tutorial:

Kolejno:
1. Malujemy paznokcie na srebrno/szaro.
2. Mniej więcej od 2/3 płytki nakładamy biały lakier.
3. Nakładamy czarnym lakierem z cienkim pędzelkiem paski i kropki jak na obrazku wyżej.
4. Następnie niebieskim lakierem staramy się odwzorować linie i kropkę.
5. Czerwonym lakierem malujemy ostatnią kropkę (jeśli kolorowy lakier jest półprzeźroczysty, to przed nałożeniem malujemy białe kropki, tak żeby kolorowa emalia była widoczna). 


No comments:

Post a Comment

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...