6.23.2012

DIY baracelet


Buszując po allegro natknęłam się na przepiękną bransoletkę ślubną z kryształkami Svarowskiego. Jednak nie odpowiadał mi jej kolor, więc postanowiłam stworzyć własną wersję. Wybrałam się do pobliskiej pasmanterii (mieli tam stoisko z akcesoriami do biżu) i zakupiłam tam niezbędne koraliki (wyszło mi bardzo tanio, bo w dodatku była promocja :)). Oto ona:





Tutorial:

Potrzebne materiały: 
  • drobne koraliki.
  • większe koraliki (bardzo podoba mi się efekt z koralikami w kształcie rombów, ale mogą być oczywiście inne).
  • żyłka. 
  • zapięcie.
  • nożyczki/nóż
  • cierpliwość :)

1. Przycinamy żyłkę i nawlekamy jedną część zapięcia mniej więcej w połowie żyłki.
2. Przez jeden mniejszy koralik przeprowadzamy obydwa końce żyłki, tak by zapięcie znajdowało się permanentnie w jednym miejscu.
3. Nawlekamy po 3, bądź więcej (jaka kto woli) mniejsze koraliki po obu stronach.
4. Nawlekamy po 1 większym koraliku po obu stronach.
5. Przeprowadzamy żyłkę znów przez 3 mniejsze koraliki po obu stronach.
6. Przeprowadzamy żyłkę przez większy koralik, tak aby z jednej i drugiej strony koralika przechodziła żyłka.
7. Nawlekamy po obu stronach większe koraliki.
8. Powtarzamy czynność z punktu 6.
9. Powtarzamy czynności od 3. do 8. punktu i przywiązujemy żyłkę do drugiej końcówki zapięcia (polecam zrobienie więcej supełków i na końcu przypaleniu ostrej wystającej żyłki).

7 comments:

  1. dobrze, że na tutku można się połapać co i jak :D całkiem fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi trochę przypomina gotycką biżu :)

      Delete
  2. Całkiem fajna bransoletka, ale zakochałam się w 1 -szych paznokciach, ahhh *.*
    http://www.tanecznedusze.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html#comment-form na moim blogu trwa już rozdanie, zapraszam :D ZAGŁASZAĆ SIĘ :D

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz :) Świetnie malujesz paznokcie, najlepsze chyba białe z klatką i ptaszkami! Gratuluję :)
    Zapraszam częściej do mnie! Pozdrawiam serdecznie, Marta z http://rouge-blush.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie pomalowane paznokcie. Idealnie dobrałaś kolory :-)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...