6.12.2012

Fly away

Mani który miałam na sobie jakiś czas temu. Na łapkach prezentuje się bardzo schludnie, czysto, można nawet powiedzieć że klasycznie, dodatkowym jego plusem jest to, że jest dosyć prosty do wykonania :)

English version:

This is manicure that I use to have some time ago. It looks very tidily, clear and I can say classy. Another advantage is that it is quite easy to paint.





A tu jeszcze z utwardzaczem z małymi drobinkami brokatu.



Tutorial:


Kolejno:
1. Malujemy całą płytkę na wybrany kolor.
2. Czarnym lakierem z cienkim pędzelkiem malujemy łuk.
3. Na górze łuku, malujemy kropkę/owal.
4. Białym lakierem z cienkim pędzelkiem robimy małe paseczki, pod różnym nachyleniem.
5. Losowo malujemy poza granicą dmuchawca białe krótkie paski.
6. Na pozostałych paznokciach u góry malujemy również losowo paski.

4 comments:

  1. Opublikowałam na moim FB, aby "pomóc" troszkę na dzień dobry ;)
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=478601745486863&id=198610160152691

    Jeżeli będziesz miała jakieś pytania:
    ladyf123@hotmail.com
    Śmiało pisz :)

    PS W bielsku to ja pracuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeeej, ale mi miło :)

      A ja w bielsku właśnie próbuje znaleźć ;/

      Delete
  2. Śliczny manicure, bardzo delikatny.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...