6.28.2012

Isana odżywka do włosów- połysk jedwabiu

Kolejnym recenzowanym kosmetykiem, którym chcę się z Wami podzielić, to odżywka do włosów z jedwabiem firmy Isana. Po raz pierwszy kupiłam ją, ze względu na to, że przyciągnęła mnie jej cena. Muszę się przyznać, że nie lubię przepłacać za kosmetyki, nawet jeśli na daną chwilę stać mnie na coś droższego, ot zawsze wolę kupić 2 zamiast 1, podobnie mam z ubraniami, co niestety wcale nie idzie w parze z oszczędzaniem. Wychodzi na to, że i tak wydaję więcej niż bym chciała.
Wracając do odżywki- nie jest idealna, ale jestem z niej zadowolona, choć na pierwszy rzut oka, czy też w tym wypadku włosów, jej zapach mi totalnie nie odpowiadał, z czasem się przyzwyczaiłam, ale nadal nie należy on do moich ulubionych. Następną rzeczą której nie lubię w tej odżywce to opakowanie- wypróżnianie butelki jest problematyczne, zwłaszcza gdy opakowanie się nam kończy. Tak jakby pierwszą fazą zużycia jest 'wgięcie' opakowania do środka, po jakimś czasie dopiero można zaobserwować ubytek. Poza tym opakowanie nie prezentuje się dobrze od strony graficznej (ale to nic dziwnego, gdyż to częste przy markach 'marketowych').
Jako że moje włosy są długie, cienkie i bardzo proste, cierpiałam i nadal cierpię na problemy z rozczesywaniem włosów, ta odżywka pomogła mi z tym problemem, ale nie na dłuższą metę oczywiście. Ze względu na rodzaj moich włosów i tego, że zawiera jedwab, zawsze stosowałam ją od połowy włosa, by włosów nie obciążyć. Ponadto włosy są bardziej nawilżone i bardziej lśniące. Cudów nie zdziała, ale polecam ją do codziennego stosowania.
Jak widać, właśnie wykończyłam opakowanie i dokładnie dziś zakupiłam kolejną z serii, zapach wydaje się przyjemniejszy, ale zobaczymy jak to będzie na włosach :)










Plusy/minusy:
+Cena
+Konsystencja
+Nawilżenie
+Łatwiejsze rozczesywanie
-Zapach
-Opakowanie


Moja ocena: 7/10

4 comments:

  1. mam szampon z tej serii. jest , świetny

    zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. też lubię tę odżywkę za łatwość rozczesywania po niej włosów. :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...