6.13.2012

Rainbow make-up

Były tęczowe paznokcie, to teraz czas na tęczowy make up. W zasadzie to co teraz oglądacie, jest wynikiem testu palety 120 cieni. Jestem z niej dosyć zadowolona, ale zauważyłam, że niektóre odcienie są zdecydowanie mniej napigmentowane. 

Jeśli chodzi o make-up, to jestem dosyć początkująca i za wszelkie niedociągnięcia z góry przepraszam, za jakość zdjęć również przepraszam, ale mój aparat ma już swoje lata... W dodatku na test zdecydowałam się już późnym popołudniem, to też światło również nie było moim sprzymierzeńcem, a kolory były w rzeczywistości znacznie żywsze. Może się komuś spodoba :)


English version:

There were rainbow nails, so it is now the time for rainbow make-up. Actually I didn't ment to show you the result of testing 120 eye-shadow palette. I quite enjoy this palette but I've noticed that some eye-shadows has lower pigmentation.
In case of make-up overally I am newbie so I am sorry for errors. I am sorry too for quality of my pic, but when I decided to test this palette it was getting dark. I want to add that colours was more jucy than in this photos.



















I na koniec zdjęcie żart- sweet focia w lustrze, oraz blogger też sobie zrobił ze mnie żart  i wywrócił zdjęcie do góry nogami. ;)

6 comments:

  1. fajnie wyszło :) ps. jeśli możesz to zlikwiduj to wpisywanie numerków przy komentarzach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Już wreszcie znalazłam tą opcję i się jej pozbyłam :)

      Delete
  2. sliczny mejkap! dodaje Cie do obserwowanych i licze na to samo,buziaki! :)

    ReplyDelete
  3. Jak kolorowo <3 śliczny makijaż

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...