6.07.2012

Ready Steady Go! / Galaxy nails

Witam! Ruszam właśnie z pierwszym w swoim życiu prawdziwym postem :)
Na początek podpowiem, że jak sama nazwa bloga wskazuje, będzie on głównie poświęcony tematyce paznokci, może też znajdą się jakieś zdjęcia ze stylizacjami i ogólnie szeroko pojętym DIY (jeszcze dokładnie nie wiem).

Co do paznokci, jeśli Wam się coś spodoba, zawsze możecie poprosić o tutorial, postaram się go zrobić.
Jako że nowy blog, nowy post, zacznę od przejedzonej już galaktyki. Enjoy




English version:

Hello! I begin with my first real post on a blog in my entire life :)
Just to be know as you can guess I will put there some nails, make-up, but maybe there will appear some clothing sets and DIY stuff (honestly? I don't know what excatly yet).
Of course you can always ask for the tutorial I will take effort to do them.
New blog, new post so I start with overrated galaxy nails ;). Enjoy





Użyte lakiery: Golden Rose Paris 04, Golden Rose miss selene 150, 160,162, 222 i 229, dor malinowy beznumerkowy róż, Eveline 8w1 jako baza i Essence gel-look jako topcoat.

Ach ten Golden Rose :)




Tutorial:


Kolejno:
1. Malujemy paznokcie na czarno (mogą być również wszelkie odcienie granatowego).
2. Przy użyciu gąbeczki nakładamy niebieski lakier.
3. Następnie biały lakier. (również gąbeczką)
4. Teraz różowy (mi najbardziej odpowiadają pojedyncze maźnięcia tym kolorem, j/w).
5. Na całą płytkę nakładamy lakier z brokatem (ja użyłam srebrnego). 
6. Malujemy (bądź też nie) 'krzyżyki' białym lakierem z cienkim pędzelkiem w losowych miejscach.

Wszystkie zdjęcia można powiększyć.

9 comments:

  1. ale piękne są :)
    takie magiczne : ))))
    Powodzenia w dalszym pisaniu :)
    na pewno się rozkręcisz :)

    ReplyDelete
  2. Kosmos! Podoba mi się :)

    (wyłącz kochana weryfikację obrazkową przy komentarzach)

    ReplyDelete
  3. Zabiłaś mnie tymi kosmicznymi paznokciami. Obawiam się jednak,że mój kosmos ciągnąłby się aż po nadgarstek ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko wygląda skomplikowanie, a tak na prawdę to tylko losowe maźnięcia gąbeczką, a skórki wcale nie aż tak ubabrane, łatwo się zmywają, bo gąbką nie nakłada się tak dużo lakieru jak metodą tradycyjną.
      Kumpela gdy zobaczyła kosmos na moich łapkach od razu zażyczyła sobie taki sam, a po całej już sprawie doszła do wniosku, że tak na prawdę jest to łatwy do powtórzenia manicure.

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...