6.19.2012

Secret flakes

Mani wykonany na szybko. Inspiracją był lakier Secret z płatkami, chciałam go inaczej wykorzystać niż w mono-kolorze. Barrdzo podobają mi się takie lakiery, jednak trudno je dostać w mojej okolicy. Jedynie do wyboru miałam ten lakier i jeszcze był z Essence podobny, jednak ten miał większe płatki, dlatego wylądował też w koszyku. Lakier pięknie się mieni na pomarańcz, czerwień, żółć i zieleń, a co ciekawe, zwłaszcza w wodzie nabiera zielonego odcienia.

English version:
I didn't have much time to do my nails, so I decided to paint it in the catchy way. My inspiration was Secret nail polish with flakes, I wanted to use it other than top on mono-color polish. I love this nail polish, but I must addmit that it is hard to buy it in my area. The only one alternative was Essence, but it has smaller piece of flakes, so I piked my Secret. That Varnish glams in orange, red, yellow and green colors. Interesting thing is that it glams on green especially under the water.




Tutorial:

1. Paznokcie malujemy na złoto.
2. Czarną emalię nakładamy jednocześnie starając się utworzyć łuk.
3. Lakier z płatkami nakładamy na część pomalowaną czarnym lakierem.

3 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...