6.08.2012

Supposed to be rainbow nails

Jak w tytule, zabierałam się z myślą wykonania tęczowych paznokci, ale szczerze powiedziawszy nie wszystko poszło wedle moich myśli. Po pierwsze, paznokcie zamiast tęczy bardziej przypominają cukierkowy manicure dla barbie, w dodatku jedynymi dobrze zlewającymi się kolorami były: jasno limonkowy i żółty. Wszystkie lakiery musiałam rozjaśniać, za wyjątkiem wcześniej wspomnianego limonkowego, ponieważ nie posiadam aktualnie zbyt wielu pastelowych kolorów. Kolejnym problemem było powstanie maleńkich bąbelków, ale uporałam się z nimi używając brokatu, przez co stały się kompletnie niewidoczne. A i zapomniałabym, że w planach było również użycie fioletowego lakieru, ale przez mój rozmach, zwyczajnie się nie zmieścił. 

Co do wykonania, najpierw użyłam bazy, następnie pomalowałam paznokcie w całości na biały kolor, nakładanie kolorów rozpoczęłam od góry kolejno gąbeczką do makijażu, później użyłam perłowego transparentnego lakieru, aby kolory jeszcze nieco rozjaśnić, następnie nałożyłam lakier, aby zakryć bąbelki i na sam koniec topcoat. 

Oczywiście zdjęcia nie wykonałam od razu, tylko jeszcze wyczekałam do próby brokatu z essence na pinkim. Manicure wytrzymał u mnie prawie 2 tygodnie, tylko po jakimś czasie aby ukryć 'odrosty' użyłam lakieru pękającego, w tym wypadku efekt pękania przypomina mi nieco błyskawice.

English version:

Like in the tittle, I wanted to paint rainbow on my nails, but honestly not all went good. First, my nails were more simillar to some barbie-candy nails. The only one colours that blends well was yellow and bright green. I add some white polis in to all of nail polishes samples, becouse I don't have such bright colours. Another problem was that there appear bubbles but I smite them  by using glitter polish.  Aw, and I almost forgot I planned to use violet polish...



v.01.1 (jeszcze mokre i bez topa ;/)

i dla porównania.




Użyte lakiery: Golden Rose Paris 04, Golden Rose miss selene 218, 162, Golden Rose fashion color 12, may.BE 63, dor beznumerkowy turkusowy, ponownie Eveline 8w1 jako baza, Essence gel-look jako topcoat, a w wersji 01.1 jeszcze czarny cracing z Essence.



Tutorial:



Kolejno:
1. Malujemy całą płytkę na biało.
2. Nakładamy gąbką jasny róż (w moim przypadku róż wymieszany z bielą).
3. Starając się zamazać granicę pomiędzy różem, nakładamy żółty lakier, również przy użyciu gąbeczki.
4. Tak samo postępujemy z zielenią.
5. Powtarzamy czynność z niebieskim lakierem.
6. Nakładamy brokat (najlepiej w jakimś neutralnym kolorze).
7. Całą płytkę pokrywamy pękającym lakierem.

Wszystkie zdjęcia można powiększyć.


4 comments:

  1. Witaj :)
    pisze pod tym postem, bo bardzo spodobał mi się Twój mani! Obydwa sa ładne, ale sądzę że bez pękacza prezentuje się lepiej :) wykonywałam już nie raz cieniowanie, ale trzema kolorami jeszcz się nie posługiwałam:) naprawdę mi się podoba!
    A co do rad? Sama zaliczyłabym siebie to nowych blogerek otóż pisze dopiero od końca kwietnia, ale co nieco zdążyłam się już wdrożyć w ten wielki świat :)
    Mogę Ci poradzić żebyś była dla siebie surowa, dokładna w postach bo np. zwracamy uwagę na wyjechanie lakierem na skórki czy bardzo nie dokładny makijaż. I sądzę, że liczy się różnorodność i wyjątkowość :) Ja z pewnością będę śledzić Twój blog, bo jestem bardzo ciekawa jak się odnajdziesz i co fajnego zechcesz tutaj pokazać:) Pozdrawiam serdecznie! :)

    ReplyDelete
  2. Ps. wyłącz identyfikację obrazkiem jeśli możesz :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...