6.14.2012

Uncaged

Kolejny mani i przez niego dochodzę do wniosku, że muszę wreszcie kupić pędzelki do zdobień paznokci bo linerem wszystkiego zdziałać nie można, ale to dopiero jak przyjdzie wypłata :)

Macie jakiś sposób na zmywanie brokatu z paznokci? Dla mnie to udręka ;/

English version:

This manicure is another one that makes me serch for nail brushes. I must to buy some becouse I am tired of using liners from other nail polish bottles. Unfortunately I must wait for payday.

Do you know some way to get rid of glitter from nails easily? This is real pain on my ass ;/






Tutorial:


Kolejno:
1. Całe paznokcie malujemy na biało.
2. Lakierem z cienkim pędzelkiem malujemy podstawę klatki, oraz 'przywieszkę' (możemy sobie darować kółko).
3. Wyznaczamy granice naszej klatki.
4, 5. Kończymy klatkę jak na obrazku wyżej.
6. Na pozostałych paznokciach robimy małe klucze z ptaków (polecam zaczynanie od środka, tak żeby przy końcu skrzydeł linia się zwężała).
7, 8. Na palcu serdecznym przy użyciu cienkiego pędzelka malujemy bardziej pokaźnego ptaka zaczynając od głowy i dzioba, kończąc na skrzydłach.

8 comments:

  1. Cudowne! chyba ściągnę pomysł od ciebie! mam nadzieję że nie będziesz się gniewać ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wręcz przeciwnie, cieszę się :)
      Jak już zrobisz, to pochwal się wynikiem, proszę :)

      Delete
  2. a z folia aluminiową próbowałaś? http://lajfstyle.blogspot.com/2011/10/jak-zmywac-brokatowe-lakiery-step-by.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięks, będę musiała wypróbować :)

      Delete
  3. Ładny wzorek, robiłam kiedyś podobny ;)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...