6.09.2012

Vintage irregular stripes

Paskowy manicure wykonałam już ładne parę lat temu i nawet nie jestem w stanie podać przybliżonej daty, a zdjęcie wygrzebałam z otchłań dysku mojego starego komputera, w każdym bądź razie zdjęcie datuję na boom lakierów z cienkimi pędzelkami. Podejrzewam, że to były początki mojej przygody z lakierami. Może jeszcze kiedyś wrzucę zdjęcie z innymi starymi paznokciami, zastanowię się :)
Co do lakierów które użyłam, to nie mam aż takiej dobrej pamięci. Pamiętam że najpierw użyłam jakiegoś intensywnego różu z Avonu i zwykłego taniego linera czarnego i czerwonego brokatowego.



English version:

I made this manicure a few years ago and I can't tell when excatly and I digg this photo from my old computers HDD. I can date this pic on liner polishes boom in Poland. 
I guess that was one of my first work. Maybe someday I will share with you with my old manicures. I will consider that.


Ho, ho! Cóż za artystyczny kadr!



W następnym wpisie dodam chyba DIY bransoletki, której skrawek widać na zdjęciach, 
a jak nie, to wkrótce.






Tutorial:


Kolejno:
1. Malujemy całą płytkę na malinowy kolor.
2. Lakierem z cienkim pędzelkiem malujemy ukośne paski.
3. Później brokatowym lakierem z cienkim pędzelkiem malujemy między czarnymi paskami.

No comments:

Post a Comment

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...