8.18.2012

Flower stamps

Dawno temu kupiłam zestaw do zdobień stempelkowych, wybrałam 2 blaszki nastawiając się na wzory zajmujące całą płytkę paznokcia (bo takie mi się najbardziej podobają), pomimo to że moje paznokcie nie są szerokie, nie pokrywały całej płytki paznokcia, ba! dużo im do tego brakowało, zdenerwowałam się przeokropnie i leżą sobie dalej już nie używane. 

Ostatnio dorwałam na allegro 3 płytki z konada i już problemu nie ma. To co teraz widzicie, to pierwsza próba ich wykorzystania, dlatego przepraszam Was bardzo, ale jeszcze nie jestem wprawiona do tego typu zdobień, mam nadzieję, że wybaczycie mi niedociągnięcia :)







11 comments:

  1. ja tu nie widzę niedociągnięć !
    wyszły cudownie ;)
    jakiego lakieru używałaś do stempelków??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi :)
      Użyłam lakieru, który miałam dołączony do poprzednich nieużywanych płytek.

      Delete
    2. Ale polecam też specjalnie od Essence

      Delete
  2. świetne połączenie kolorów :)
    u mnie manicure japoński, może zainteresuje :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne i też wolę wzory na całą płytkę :-)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...