8.17.2012

Simple

To chyba najmniej wymyślny mani jaki do tej pory zaprezentowałam. Jak już wcześniej pisałam, nie miałam ostatnio zbyt dużo czasu, nie wysilałam się tak jak zwykle, ale dla mnie lakier na paznokciach to pewnego rodzaju must have, po prostu jestem uzależniona! W bonusie jeszcze dodam zdjęcie z lakierem świecącym w ciemności, bardzo się na niego napaliłam i postanowiłam go zdobyć, później się okazało, że jest tani jak barszcz, co mnie jeszcze bardziej ucieszyło :).

Przy okazji chciałam się pochwalić, że wygrałam 2 pierścionki handmade u klick, jeden z nich poniżej :P

Szczęście jak nigdy ;D





Przepraszam za te 'ogryzki', ale nie udało mi się przy pierwszej 'sesji' uchwycić sposobu w jakie kolory ten lakier się mieni, muszę przyznać że to nie lada zadanie, nadal czuje że i tak się to nie udało.  






4 comments:

  1. cudowny ten czerwony lakier, mam do takich słabość <3
    a ten świecący w nocy robi wrażenie ;)

    www.naildesignsmania.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. A jakiego świecącego lakieru używasz? Ja mam China Glaze Ghoulish Glow i jetem z niego zadowolona, super efekt :D tylko kilka warstw nakladalam, żeby to tak ładnie wyglądało.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja BYS Glow in the dark i to jedna warstwa, bardzo go lubię jako top nakładać i do tego jest tani :)

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...