9.21.2012

Golden glitter tip

Mani banalny w wykonaniu, chodzi o to żeby nałożyć lakier tak by wyglądało to randomowo. Klasyczny look :)

Co do lakieru którym pokryłam całą płytkę paznokcia (Golden rose, miss selene 236), zawiodłam się, w buteleczce mnie uwiódł, a na płytce wygląda nijak, moje palce wyglądają jakby cały czas były zmarznięte, dodatkowo trzeba nałożyć wiele warstw żeby nie było prześwitów, a później schnął chyba z dzień, a i tak się odbił. Nie polecam.

Zdjęcia z flashem, bo ciemno było, no!



6 comments:

  1. Prawie identyczne ostatnio zrobiłam za pomocą lakierów Essence. :)
    Wyglądaja naprawdę efektowanie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A najlepsze jest to że takie szybkie i łatwe do zrobienia :)

      Delete
  2. Wygląda świetnie! Bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...