11.19.2012

Dark ombre

Nie znudziło się Wam już ombre nails? 

Przyznam że mi już trochę tak. Mimo to ciekawiło mnie jak będzie wyglądać czerń + duo chrom Golden Rose Metallic nr 08. Metallica kupiłam przez allegro, bo w mieście u mnie stoisko GR jest tak ubogie, że aż smutno, w dodatku ceny są tak zawyżone, że w 'randomowych' drogeriach lakiery tej marki są znacznie tańsze i w dodatku z większym wyborem. Tak czy siak, po tym chromie ze zdjęć butelki i swatchów z innych blogów spodziewałam się, że będzie bardziej wpadał w niebieski, w rzeczywistości niestety tak nie jest. Jako Topa użyłam znów Golden Rose gel look, przyznam że jak do tej pory sprawdza się bardzo dobrze, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować do nieco bardziej wypukłych wzorków.






10 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...