11.06.2012

Golden Rose gift

Zostałam wyróżniona jako jedna z 3ch dziewczyn w konkursie Golden Rose, konkurs polegał na wysłaniu zdjęć ze stylizacjami paznokci, później wybrane znalazły się w 'nails book' na facebookowym profilu Golden Rose :)
A oto nagroda niespodzianka: 


Od razu zrobiłam swatche tych dwóch lakierów (w zasadzie to trzech, bo obydwa lakiery pokryłam powyższym Gel lookiem)

Golden Rose Selective, Royal Blue nr 42:



Kolor bardzo przypadł mi do gustu, jest to bardzo głęboki granat, 2 warstwy lakieru w zupełności wystarczą. Lakier dosyć szybko schnie, ale malując wieczorem należy uważać na pościel.


Golden Rose Rich Color nr 34:



Ten lakier również ma głęboki kolor, po buteleczce spodziewałam się, że będzie to bardziej bordo, a tak na prawdę na paznokciu bardziej wpada w brąz. Kolor w sam raz na pogodę za oknem ;]. Co do pigmentacji, to przy tym lakierze wystarczy jedna warstwa, ale ja i tak namalowałam dwie, żeby się upewnić, że nie będzie żadnych prześwitów.


Jeszcze odnośnie zmywacza, uważam że to dobry produkt do wrzucenia do torebki, przy ekstremalnych warunkach sprawdza się, bardzo ładnie pachnie, w ogóle nie przypomina zapachu klasycznego zmywacza, ba, pachnie lepiej niż zapachowe zmywacze, zapach przypomina mi bardzo aloesowy  krem do rąk z Ziaji. Co do skuteczności mam wątpliwości, dobrze zmywa, ale do ciemnych kolorów raczej się nie nadaje, bo skórki potem wyglądają tak jakbyśmy 'grzebały' w ziemi pół dnia. Po zmyciu paznokcia pozostawia jakby olejową warstwę, więc na pewno nie wysuszy skórek ani paznokci, ale jak chcemy zmyć paznokcie i je od razu pomalować, to trzeba tą tłustą warstwę najpierw usunąć. U mnie właśnie siedzi sobie w torebce i czeka na krytyczne sytuacje :)

4 comments:

  1. nie przepadam za niebieskościami, dlatego nr 34 bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja na odwrót, nigdy nie 'kochałam' się w bordowościach na paznokciach :D

      Delete
  2. Replies
    1. Podoba mi się jak kąt padania światła sprawia, że po bokach jest zdecydowanie ciemniejszy :)

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...