11.05.2012

Long time no see

Daawno mnie tutaj nie było. Delikatnie jedynie 'pobawiłam' się szablonem. Lubię gdy strona jest przejrzysta, dlatego nie chciałam dużych zmian :)
Poza tym, moje paznokcie były na lakierowym odwyku, nie przyjmowały nawet lakierowych odżywek. Jedynie je olejowałam. Zdałam sobie sprawę, że nawet nie pamiętam kiedy ostatnio miałyby dłuższą niż tygodniową przerwę od lakierów.

Co do mani, ten wykonałam już jakiś czas temu, na akcję paznokciową u Justine, ale nawet nie wysyłałam jej pracy, bo zdjęcia wyszły koszmarnie, nie wzięłam ze sobą aparatu, więc pomyślałam, że może chociaż telefon da radę. Nie dał. W ogóle nie mógł złapać focusa na białe paznokcie.

A te 'czarne' kropki to tak naprawdę opalizujący jasny brokat, który w rzeczywistości tak nie wyglądał...
Na szczęście problem już zażegnany, bo nabyłam w końcu swój aparat :)



6 comments:

  1. Twoje pazurki wyglądają świetnie, ja paznokcie maluję tylko na jeden kolor bo żadne wzorki i nawet stempelki mi nie wychodzą;/

    ReplyDelete
  2. ale uroczy :D idealny na walentynki ;)
    coś czuję, że kiedyś zainspiruję się tym motywem ^^

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...