11.11.2012

Liebster Tag

Nominację otrzymałam od trzech dziewczyn: Sarity, AniKakasieki i Kali  :)

"Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań."




Pytania od Sarity:

1. Dlaczego założyłaś bloga? 
Zdobienie paznokci zawsze było moim hobby, więc pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie uwiecznienie tego co sobie maluję.
2. Lubisz gotować?
Generalnie tak, ale nie zawsze mam na to ochotę :)
3. Ile czasu potrzebujesz żeby się przygotować do wyjścia rano?
Cenię sobie każde sekundy snu, więc staram się spać jak najdłużej, ale ze względu na to, że zawsze rano biorę prysznic potrzebuję min. 30 minut.
4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie wybrałabyś przeszłość czy przyszłość?
Staram się nie oglądać za siebie, więc postawiłabym na przyszłość, może przyniesie coś ciekawego.
5. Słuchasz tylko określonych gatunków muzycznych czy jesteś otwarta na wszystkie?
Jestem otwarta, ale najbardziej lubię posłuchać starego klasycznego rocka.
6. Książka czy film?
Najpierw książka później film.
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego, mogę najwyżej wymienić za jakimi nie przepadam.
8. Kluby czy domówki?
Zdecydowanie domówki.
9. Masz jakieś zwierzę?
Nie, ale planuję.
10. Uprawiasz jakiś sport?
Oprócz łóżkingu, to bardzo lubię jogę.
11.Jaki był najfajniejszy prezent, który dostałaś?
Trudno powiedzieć, każdy jest na swój sposób wyjątkowy.


Pytania od Ani:
1. Czy masz coś przeciwko sztucznym paznokciom?
Osobiście nigdy nie zdecydowałam się na sztuczne paznokcie i przy tym postanowieniu pozostanę.
2. Jak często malujesz paznokcie?
W zależności od tego jak długo się trzyma mani, jak mi się podoba i ile mam czasu. Więc wypada różnie, czasem nie zmywam lakieru nawet przez tydzień, a innym razem na drugi dzień.
3. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Biały, ze względu na jego użyteczność.
4. Jak duża jest Twoja kolekcja lakierów do paznokci?
Wolę nie podejmować się liczeniu, ale na pewno jest ich za dużo, ale jak z ubraniami, wciąż 'nie ma co wrzucić na paznokcie'.
5. Jaki kształt paznokci preferujesz?
Od lat mniej więcej taki jaki można obejrzeć na poniższych zdjęciach.
6. Wolisz paznokcie zdobione czy jednolity kolor?
Zdecydowanie zdobione.
7. Jakie jest Twój urodowy cel?
Może to mało ambitne, ale nigdy nie wymierzam sobie celu. Przynajmniej się nie rozczarowuję. 
8. Jakie jest Twoje najgorsze dokonanie (eksperyment) włosowe?
'Jasny Brąz' Wellatonu w piance. Wyszły prawie czarne i wszystko przez kolejny miesiąc barwiłam w koło. Z czystym sercem odradzam Wellaton.
9. Czy stanowi dla Ciebie problem wyjście z domu bez makijażu?
Zależy gdzie, jakie są warunki pogodowe i w jakiej kondycji jest moja skóra.
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Każda w której nie jest koniecznym nosić zimową kurtkę :)
11. Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
Powierzchownie optymistką a w głębi pesymistką.


Pytania od Kakasieki:
1. Jaki jest Twój ulubiony sport zimowy?
Łyżwiarstwo, lubię sobie tyłek obtłuc :)
2. Maska czy odżywka do włosów?
Odżywka.
3. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Waga.
4. Dlaczego wybrałaś taką, a nie inną tematykę swojego bloga?
Szczerze powiedziawszy lubię tylko użyteczne blogi, nigdy nie rozumiałam chęci innych do dzielenia się swoimi przeżyciami. Tym bardziej, że w internecie nikt nie jest anonimowy :)
5. Czy znajomi wiedzą że masz bloga?
Niektórzy wiedzą.
6. Jakie wykończenie na paznokciach najbardziej lubisz?
W sumie nie wiem jak na to pytanie odpowiedzieć. Różne?
7. Gdybyś mogła na bezludną wyspę zabrać jedną książkę, jaka by to była?
Pewnie jakąś survivalową.
8. Jakie lubisz smaki?
Słodko&Ostro
9. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Sok ananasowy.
10. Gdybyś mogła zamienić się ciałami z gwiazdą, kim chciałabyś być?
Liv Tyler <3
11. W jakiej epoce i dlaczego chciałabyś żyć?
Lata 70', ale nie w Polsce ;P


    Pytania od Kali:
1  1. Masz chłopaka/dziewczynę?
    Tak.
    2. Jak często się malujesz?
    Nie za często, zależy gdzie wychodzę.
    3. Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cie do jego prowadzenia?
    Kiedyś może, teraz niespecjalnie.
    4. Ulubiony film?
    Pulp fiction
    5. Bez czego nie ruszysz się z domu?
    Źle się czuję bez torebki i 'czasomierza'
    6. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
    Przesiaduję na kompie.
    7. Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
    Wiosnę, ze względu na pogodę.
    8. Jakiej muzyki słuchasz?
    Różnej, czasem pop (dobry!), rock i pochodne.
    9. Ulubiony strój?
    Sukienki.
   10. Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
   Drugi tom 'Pieśni Lodu i Ognia' czyli 'Starcie królów'
   11. Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
   Hmmm, Indie.


Moje pytania:
1. Czy kiedykolwiek prowadziłaś tzw. 'Złote Myśli'? 
2. Lubisz gry komputerowe?
3. Korzystasz z usług kosmetyczki?
4. Jak byś miała wybrać, to błyszczyk czy szminka?
5. Dramat czy komedia?
6. Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
7. Jaki jest Twój kosmetyczny 'must have'?
8. Ombre hair, hit czy kit?
9. Spodnie czy spódnica?
10. Jest jakiś kolor którego nie znosisz?
11. Ile czasu zajmuje Ci przeciętnie napisanie postu?

Uffff, ciężko było. To był post który zdecydowanie najdłużej pisałam, a i tak go nikt nie przeczyta (w sumie to może nawet dobrze) :D


Jako że za tagi zabrałam się późno, do zabawy zapraszam chociaż połowę:



3 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...