11.30.2012

Squiggle

Was też pochłonął szał zakupowy w Rossmanie? Mnie niestety tak, ale za to kupiłam wiele ciekawych kosmetyków, a zwłaszcza lakierów. Wreszcie nabyłam Fantasy Fire od Maxfactor'a, którego wcześniej nie znajdowałam w szafach, ale nie o nim będzie w tym poście, jeszcze nie miałam czasu go przetestować. Może później dodam post haulowy z moimi zdobyczami (oczywiście głównie lakierowy). 

Lakierem bazowym w poniższym mani jest Wibo nr 453 z refleksami, przyznam się, że nie jest on do końca w moim stylu, ale urzekło mnie to jak pięknie się mieni, niestety przez zachmurzenie nie udało mi się uchwycić złotych refleksów. Musiałam nałożyć aż 4 warstwy, żeby nie było prześwitów, bo ma słabe krycie, następnym razem na pewno będę go nakładać na jakiś inny lakier. 'Zawijaski' to biały lakier z serii Golden Rose Paris i płytka z konada.

                             


No comments:

Post a Comment

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...