12.06.2012

Lace pt. one.

Do mani użyłam Wibo Extreme nails nr 177 i Maxfactor Fantasy fire nr 45, obydwa lakiery zdobyłam na Rossmanowskiej wyprzedaży.

Fantasy fire dawno mi się marzył, ale nigdy nie mogłam go znaleźć w pobliskich drogeriach. Cieszę się, że akurat teraz go dorwałam, kosztował mnie około 10 pln, uważam że cena ok 18 pln jest mocno przesadzona przy tak małej pojemności (5 ml). Po pierwszej aplikacji nie jestem pewna czy aż tak jestem nim zachwycona, spodziewałam się większych fajerwerków, wybuchów i ognia :), ale może na innym kolorze bardziej mi się spodoba. Jako że jestem fanką wzorków postanowiłam coś dodać. Do zmalowania 'koronki' użyłam Essence Stamp me! Silver, przyznam że bardzo lubię go używać do wzorków, jest przyjemnie lejący, nie ma mowy o ciągnięciu się (jak do tej pory, a chwilkę go używam), a przede wszystkim jest bardzo mocno napigmentowany.

Zdjęcia przy różnym świetle, tak żeby zaprezentować to jak mieni się w zależności od światła fantasy fire :)














12 comments:

  1. efekt mi się nie bardzo podoba, ale ważne że Tobie się podoba :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gusta i guściki :)
      Też do niedawna tylko lubiłam się w kolorach bez drobinek.

      Delete
  2. Replies
    1. Jeszcze muszę go wypróbować na innych kolorach, jestem ciekawa efektów :)

      Delete
  3. Na bordo, na wiśni ff nie wygląda, widzę to po tym, jak próbowałam u siebie i u Ciebie też to widać, że nie ma WOW!
    Za to ciemny granat i fiolet już stanowią fajną bazę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale źle też nie jest :D
      Na tamtych kolorach na pewno lepiej :)

      Delete
  4. świetny jest ten kolor-tło! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...