12.10.2012

Lace pt. two

Kolejny manicure inspirowany koronką. Lakier bazowy to Wibo Express growth nr 354, a na serdecznym dodałam jeszcze lakier z H&M o nazwie ZOO (z ciekawości, bo go jeszcze nie używałam), wzorek zrobiony jakimś białaczkiem z Golden Rose i cienkim pędzelkiem. Znajome pytały mnie czy to naklejka :D

Z innej beczki, chcę się pochwalić, że znów dostałam prezent od Golden Rose i wygrałam konkurs, o którym wcześniej pisałam (jak tylko przyjdzie paczuszka to będzie haul). Jest mi przeniezmiernie miło :D





6 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...