12.03.2012

I heart NY

Niedawno zgłosiłam się do konkursu na blogu. Szczerze powiedziawszy to mój pierwszy raz i bardzo by mi było miło, jakby dopisało mi 'szczęście nowicjusza'. Poniżej możecie zobaczyć co zmalowałam :)
Przyznam, że poziom prac jest wysoki i trudno mi powiedzieć czy mam jakiekolwiek szanse.



A tu macie link do głosowania: KLIK

Polecam chociaż zerknięcie na prace, bo są na prawdę świetne. A jakże by mi było miło jakby ktoś na mnie zagłosował, jeśli się tylko praca podoba :)


Tematyka to 'Klimat miasta/ Klimat wsi', długo zastanawiałam się który z tematów powinnam wybrać, gdy wybrałam już temat 'klimat miasta' z pomocą przyszedł mi T-shirt od mojej Przyjaciółki 'I <3 NY' (mamy zwyczaj przywożenia sobie koszulek z napisami 'I <3...' z odwiedzonych miast), więc to było moją inspiracją do wykonania tego zdobienia. Na kciuku widnieje Empire State Building, zaś na środkowym palcu Statua Wolności.


6 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...