12.16.2012

One stroke first attempt

Mani wykonany specjalnie na akcję pt Poznaj metody zdobienia paznokci,

W pierwszym tygodniu należało wykonać zdobienie 'one stroke', przyznam się, że nigdy wcześniej nie zdobyłam się na odwagę wypróbowania chociaż tej metody. W moim przypadku należałoby najpierw poćwiczyć, ale postanowiłam jednak opublikować zdjęcia, bo i tak już jestem spóźniona z tą akcją u Joanny. Co do finalnego efektu, nie jestem usatysfakcjonowana, nie wiem czy to można nazwać tak do końca 'one stroke'.

Bazą do mani były te same lakiery, których użyłam we wcześniejszym poście plus do 'one stroke' użyłam zwykłych farb akrylowych, szerokiego pędzelka i sondy do kropek. Każdy kwiatek wygląda inaczej ^^. Wybaczcie za słabą jakość zdjęć, ale ostatnio słoneczko nie dogrzewa.





14 comments:

  1. i bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na metodę one stroke :) i zapewniam Cię, że jest to zdobienie one stroke :) b. ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za zachęcenie do wypróbowania :)

      Delete
  2. moim zdaniem wyszło idealnie! ślicznie, naprawdę.
    ach, te kolory :)

    ReplyDelete
  3. Jak na pierwszy raz to efekt jest świetny, od razu widać, że to one stroke więc jeden punkt akcji zaliczony ;)

    ReplyDelete
  4. Cudny, efektowny mani - zdolna bestia z Ciebie!:))

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...