12.11.2012

Sparkle

Przeżywam ostatnio istny boom na lakiery z brokatami i generalnie lakiery które się czymś wyróżniają od klasycznych lakierów. Szperając w H&M natknęłam się na świetny lakier z brokatem i poczułam nieodpartą chęć posiadania go. Mowa o lakierze o nazwie Blue Bliss, nałożyłam go na Golden Rose Miss Selene nr 222. GR został potraktowany aż trzema warstwami BB (ale za to cienkimi) i dodałam jeszcze jedną warstwę  Pink bling bling (również zdobycz z H&M). O dziwo wszystko wyschło dość szybko, nawet nie odbiła się pościel, pomimo dosyć późnej aplikacji. Efekt bardzo mi się podoba, ale mam ochotę wypróbować go jeszcze na innych kolorach, troszkę kojarzy mi się z zimą i jednocześnie karnawałem :)






18 comments:

  1. Replies
    1. Fajnie, że 'moda przyszła' i nie ma obciachu na brokat:D

      Delete
  2. fajny efekt, dość delikatny, jak na taki lakier

    ReplyDelete
  3. piękny efekt ;) chabrowy śliczny kolorek i brokat.. super ;)

    ReplyDelete
  4. fajny kolorek :)
    dodałam już do listy więc pozostaje mi zaprosić do tworzenia ;)

    ReplyDelete
  5. pięknie się mieni! idealny na karnawałowe szaleństwa :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny :) Super pasuje na zabawę sylwestrową :P

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...