12.31.2012

Sylwestrlove.

Przeczuwam, że ten sylwester będzie bogaty w stylizacje z brokatem. Czy Wam nie znudził się już brokat? Mi nadal nie i na pewno jeszcze nie raz go tu zobaczycie. A może macie już dość cieniowanych paznokci? Szczerze powiedziawszy mam co do nich już mieszane uczucia ;)

I znów przy okazji będzie na tydzień u Joanny
Zaprezentowane paznokcie mienią się niezmiernie, nie tylko brokatowym lakierem z Essence, czarna baza też połyskuje wieloma kolorami, z takim czarnym lakierem dotąd się nie spotkałam, mowa o Essence nail colour 3, ticket to the show, cieniowanie zostało wykonane gąbeczką i również lakierami Essence, najpierw użyłam front row or backstage?, następnie make it golden nr 67. Na spód paznokcia dodałam jeszcze krwistą czerwień z Lovely Moulin Rouge nr 7.

Co sądzicie o takiej długości paznokci, skrócić je? Bo sama nie wiem ^^







13 comments:

  1. U mnie też brokat ;p
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    ReplyDelete
  2. Pięknie i do tego ten czerwony spód paznokci :). Brokat na Sylwestra pasuje najbardziej :)

    ReplyDelete
  3. Super wygląda ta czerwień pod spodem! ładnie się komponuje z resztą, bardzo mi się podoba :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    ReplyDelete
  4. Pięknie a co do długości to jeśli Ci nie przeszkadzają to jest ok:) Bo ja w takiej długości nic nie potrafiłabym zrobić;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Można się powoli przyzwyczaić :)

      Delete
  5. wspaniałe pazurki, długość idealna według mnie ;) świetny pomysł miałas

    ReplyDelete
  6. Chciałabym mieć takie długie, zdobienie jest świetne

    ReplyDelete
  7. Paznokcie jak Louboutiny! Cudowne :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...