12.20.2012

Two birds, one stone.

Nie, nie będzie ani o ptakach, ani o kamieniach ;]

Udało mi się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli mani 'zamawiany' na tydzień świąteczny u Joanny i jednocześnie wysłałam je na konkurs organizowany przez Golden Rose (mam nadzieję, że się im nie znudzę, bo obdarowali mnie już 2 razy).

Chciałam zrobić coś mniej słodkiego niż renifery, czy Mikołaje, więc postawiłam na french z dodatkami (już deklarowałam tutaj niechęć do french'a, a jednak wciąż do niego wracam) ;)

Co do lakierów, których użyłam to: beż- Lovely Color Mania nr 424, biały- Butterfly Life style nr 1, zieleń- Golden Rose Miss Selene nr 217, czerwień- Golden Rose Miss Selene nr 140, brąz- MAY.BE Hollywood nr 111, brokat drobny- Golden Rose Miss Selene nr 164, brokat większy- Golden Rose Miss Selene nr 167.






8 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...