1.19.2013

Art déco.

Długo nie mogłam się wziąć za wykonanie mani w tym stylu, totalnie nie miałam weny, inspiracją był witraż, który znalazłam w googlach, choć szczerze powiedziawszy po przeniesieniu wzoru na paznokcie przypomina mi bardziej Poké Ball'e, ale nie wiem skąd to skojarzenie... XD

Lakiery: H&M Purple Glitter, Vollaré Colorado nr 351, Golden Rose Magic Color nr 307, Mollon Cosmetics Sugary Lilac nr 12, Golden Rose Miss Selene nr 160, Catarice Cosmetics Genius In The Bottle nr 840.






Prace innych dziewczyn i blog Joanny możecie znaleźć !tu!

Tutorial:
1. Malujemy paznokcie kolorem bazowym.
2. Zaznaczamy kropki sondą/cienkim pędzelkiem, żeby łatwiej nam było poprowadzić linie.
3.-7. Malujemy kolejno kreski cienkim pędzelkiem.
8.-10. Zamalowujemy kolejno 'pola' cienkim pędzelkiem i nakładamy top.

Chcecie więcej takich tutoriali?

21 comments:

  1. cudeńko!
    można prosić o tutorial? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram się jak najszybciej ogarnąć i dodać :)

      Delete
  2. Przypomina Ci przez to kółeczko w środku! Ale całość prezentuje się bardzo fajnie, oryginalnie i przykuwa oko :) Super kolory dobrałaś, nie ma co! Ja jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie i ciekawie to wyszło :)

    ReplyDelete
  4. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie! ciekawe tylko jak to wykonać :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajnie wyglądają, ładnie kolory dobrałas

    ReplyDelete
  7. Efekt super, widać, że musiałaś się sporo nad tym napracować. Ja bym pewnie wymiękła przy drugim :)

    ReplyDelete
  8. ja bym tak nie umiała zrobić ;p
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    ReplyDelete
  9. chcemy więcej takich piękności :)
    Podziwiam cierpliwość-zrobiłabym tak na 1-2 paznokciach,potem by mnie cholera wzięła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tam szybciutko to idzie, zawsze można zrobić wersję dla leniwych, czyli przyozdobić tylko jeden palec :D

      Delete
  10. Wow son espectaculares!!!

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    He creado mi primer reto por si te apetece participar en él!

    ReplyDelete
  11. Zauroczyłaś mnie tym tutorialem :) Będę musiała coś pokombinować a przy okazji mam pytanie, co byś poleciła do zakupu na dobry początek dla osoby, która ma dwie lewe ręce i bazuje w sumie tylko na gotowcach?:)
    Do globalnych zdobień nie czuję się na siłach, ale na jednego czy dwa paznokcie jak najbardziej :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam nabyć sondę i dobry cienki pędzelek, niestety różnie z tymi pędzlami bywa, ja kupiłam kiedyś zestaw i wszystkimi się źle operowało.
      I na początku najłatwiej malować proste linie, tak jak w tym mani, bo to chyba na początek najłatwiejsze :)
      No i do wzorków najlepiej sprawują się bardzo napigmentowane lakiery.

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...