1.29.2013

Essence Colour 3 Kiss on top of the rock Swatch

Kolejny Essence Colour 3 który tutaj prezentuje. Posiadam wszystkie lakiery z tej serii, ponieważ uważam, że mają ciekawe wykończenie i są warte swojej ceny. Ostatnio można było kupić je po promocyjnej cenie w Naturze, regularnie kosztują około 12 złotych. Serię tych lakierów mają wycofywać, więc radzę się spieszyć, jak się komuś spodobają :)
Dwa inne lakiery z tej serii możecie podpatrzeć tu i tu.

Te lakiery to podwójne buteleczki z kolorem bazowym i topperem. W tym wypadku bazą jest czerwień, wpadająca nieco w bordo, sam lakier solo bardzo mi się podoba, bo sam w sobie odcień jest dosyć rzadko spotykany. Top w butelce o nazwie Dancing in the streets ma kolor pomarańczowy. Po nałożeniu na bazę mieni się na pomarańczowo, złociście i różowo, zmienia również nieco kolor całego paznokcia, dobrze nabłyszcza.





17 comments:

  1. z topperem wyglądają genialnie :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wygląda kolorystycznie. Ale czytałam, że je wycofują. I w sumie nie mam żadnego, więc trudno mi powiedzieć, czy szkoda, ale wierzę, że są warte ceny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety właśnie wycofują, pewnie dlatego kupiłam wszystkie ;o

      Delete
  3. Nie pomyślałabym, że wyglądają tak fajnie!

    ReplyDelete
  4. z topem efekt jest dużo lepszy, chociaż nie ukrywam, że ta czerwień bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. A mi się bardziej podoba bez topa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak właśnie jest z tą serią, każdemu się podoba inaczej :D

      Delete
  6. Jakoś w Naturze mnie te podwójne lakiery nie kusiły ale u ciebie naprawdę fajnie wyglądają. Mi oczywiście bardziej podobają się tamte dwa, bo takiej czerwieni nie lubię. Przyjrzę im się bliżej w Naturze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto, zwłaszcza że toppery można użyć na innych kolorkach :)

      Delete
  7. z topperem wygląda po prostu zjawiskowo!

    ReplyDelete
  8. efekt z topperem powala na kolana :)

    ReplyDelete
  9. bardzo mi się podoba wykończenie tego lakieru:)

    ReplyDelete
  10. Z topperem wygląda przecudownie ! *_*

    ReplyDelete
  11. Z topem bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...