1.30.2013

Essence Colour 3 Shopping trip in SoHo Swatch

Postanowiłam 'zesłoczować' Wam wszystkie lakiery z tej serii póki są jeszcze dostępne :).

Tym razem padło na odcień nr 02 czyli Shopping trip in SoHo. Na pewno nie jest to lakier dla antyfanek różu. Baza to fuksjowy i jednocześnie nieco cukierkowy róż z lekkim shimerem. Kryje po dwóch warstwach. Top ma kolor różowy z drobinkami mieniącymi się w świetle na różowo i niebiesko, przyciemnia bazę na malinowo.


Swatche odcieni nr  01, 03 i 06 w 'akcji', reszty możecie się spodziewać wkrótce :)






13 comments:

  1. ale masz piękny kształt paznokci :)

    ReplyDelete
  2. To ja już nie wiem całkowicie co to za lakiery! Przecież są cudowne i ja je wszystkie przegapiłam?! Poważnie już nie wiem :-P poproszę o zdjęcie butelki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro w słoneczku dorobię do wszystkich postów z tymi lakierami, bo sobie przypominam po ciemku >.<
      Jakoś tak dziwnie się w oczy nie rzucają, bo do niedawna też sama nie wiedziałam, że istnieją.

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. kolor jest idealny na Walentynki :D

    ReplyDelete
  5. kształt cudowny, kolor jednak podoba mi się tylko na pierwszym zdjęciu, nie wiem czemu, może dlatego, że nie widać tych drobinek;)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wygląda na pięknych paznokciach. Odważny odcień :)

    ReplyDelete
  7. Pomimo, ze nie lubię różu, to ten wyjątkowo mi sie podoba :))

    ReplyDelete
  8. chyba ładniejszy bez tego topu:D

    ReplyDelete
  9. tak ubrać się na czarno i do tego różowe paznokcie. Hmm... może jednak?;D choć nie do końca mój odcień ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo czarne paznokcie z takim różowym odcieniem ^^

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...