1.25.2013

Fireworks by Sensique

Lakier Fireworks od Sensique kusił mnie już jakiś czas, ale zawsze docierał do mnie głos rozsądku, jednak tym razem  gdy odwiedzałam Naturę był za cichy... 

Postanowiłam od razu go przetestować. Po pierwszej nałożonej warstwie trochę się przestraszyłam, brokat nałożył się bardzo nierównomiernie i po prostu słabo, za to przy drugiej praktycznie zakrył całą płytkę, dodałam trzecią warstwę, bo nie lubię okazjonalnych prześwitów. Warstwy nakładałam praktycznie jedną po drugiej i myślałam, że będzie baaardzo długo schnął i tu zaskoczył mnie po raz kolejny, wyschnął całkiem szybko, zwłaszcza zważywszy na to, że warstwy były całkiem spore. Najpiękniej wygląda w sztucznym i dziennym świetle ze względu na holograficzny brokat, w półmroku wygląda jak fiolet z liliowym brokatem. Zdjęcia bez top'a.

'Kosmetyczne' zmiany na blogu, jak podoba się Wam nowa szata graficzna? Muszę jeszcze trochę zmienić, ale po uporaniu się z tym co było, przez jakiś czas nie będe mieć na to siły :)







25 comments:

  1. kurcze, nie widziałam tego lakieru:( Muszę go znaleźć i jak będę przy kasie to na pewno kupie bo bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  2. nie spodziewałam się takiego fajnego koloru z tej firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z tej firmy mam tylko 2 lakiery, więc też nigdy nie znajduję na standzie nic ciekawego ;)

      Delete
  3. zmiany na blogu są świetne :)
    a lakier super :)

    ReplyDelete
  4. śliczny, muszę go mieć! jak tylko zajdę do Natury to poszukam bo jest piękny

    ReplyDelete
  5. Ale cudo! Szkoda, że nie mam dostępu do lakierów tej firmy.

    ReplyDelete
  6. Chyba go mam :D
    Jeszcze na paznokcie nie nakładałam samego.
    Prezentuje się ładnie :)

    ReplyDelete
  7. Lakier piękny!, a do tego masz bardzo ładne paznokcie, tylko pozazdrościć:)

    ReplyDelete
  8. Boski, jest jeszcze jakaś szansa co by go kupić????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tydzień temu jeszcze widziałam w Naturze :)

      Delete
  9. Świetny, chyba podoba mi się najbardziej z całej fajerwerkowej kolekcji.

    ReplyDelete
  10. Iście gwieździście, ale jak to potem zmyć:D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrapałam, bo zapobiegawczo użyłam peel off'a :)

      Delete
  11. whooa ^^ jakiż sympatyczny, bo nie czarny. Nie widziałam jeszcze takiego.

    ReplyDelete
  12. Kupiłam ten lakier dziś za 2,99. Kocham przeceny kosmetyków w Naturze. Traf chciał, że chwilę wcześniej odwiedziłam Rossmanna i skuszona notką na jakimś blogu wypróbowałam na paznokciu lakier Miss Sporty, z tej nowej serii metalicznych, nr 2299. Okazało się, że to idealny podkład pod Fireworks. Wystarczy jedna warstwa brokatu na tamten i efekt jest więcej niż zadowalający ;-) Polecam taką kombinację.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Póki co, jak przechodzę koło szafy Miss Sporty to jeszcze daję sobie radę z powstrzymywaniem się przed kupnem tych metalicznych, choć nie powiem, jest trudno :D
      Może się skuszę, jak będą przeceny :)

      Delete
  13. lubie wszytsko co się świeci:) dlatego tak bardzo podoba mi się Twoja brokatowa propozycja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też! Pomyśleć, że z rok temu akceptowałam tylko same maty :P

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...