1.05.2013

I miss u sun.

Kolejny mani na projekt u Joanny, tym razem zadaniem było wykonanie frencha. Brak mi ostatnio słońca, więc postanowiłam zmalować neonowego francuza. A Wy lubicie nadal neony, czy są już dla Was passé?


Użyte lakiery: pomarańczka (która w zasadzie jest jaśniejsza niż na zdjęciach) Golden Rose Classics nr 184, żółty Lemax New Beauty Line beznumerkowy, róż Golden Rose Sweet Color nr 55, zieleń Wibo Color Power nr 2, niebieski, którego prawie nie widać Dor, czerń Golden Rose Miss Selene nr 160 i Gel top, też od Golden Rose.




20 comments:

  1. niesamowite ożywienie :) świetny pomysł :)

    ReplyDelete
  2. Jak popatrzyłam na miniaturkę zdjęcia myślałam że masz tak szpiczaste paznokcie :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam tak samo, też początkowo tak myślałam :D

      Delete
  3. Świetnie to wygląda. Osobiście srednio lubię neony.

    ReplyDelete
  4. Efekt szponów niezły :D
    Dla mnie neony są tylko na lato :)

    ReplyDelete
  5. super! wyglądają jak cukierki :)
    bardzo pozytywnie!

    ReplyDelete
  6. Jak spojrzałam na zdjęcie na liście blogów to myślałam właśnie, że takie szpice masz :D. Dopiero tu się uważniej przyjrzałam :). Fajny french, taki nietypowy.

    ReplyDelete
  7. ciekawie to wygląda, oryginalny efekt:)

    ReplyDelete
  8. mozna fajny nadać kształt paznokciom :)

    ReplyDelete
  9. jaki świetny pomysł na zdobienie!! Może sie nim kiedyś zainspiruje. Najpierw tylko poczekam aż paznokcie odrosną;)

    ReplyDelete
  10. Świetnie to wygląda, genialny miałaś pomysł :)

    ReplyDelete
  11. Ja oczywiście nie na temat :)
    Piękny masz pierścionek :) Niesamowicie lubię turkusy w połączeniu ze złotem.

    ReplyDelete
  12. ale masz długie i piękne paznokcie, super wyglądają- obserwuję :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...