1.15.2013

Is it still aztec?

Trudno mi w sumie stwierdzić, czy ten wzorek można nazwać azteckim, ale wydaje mi się, że tek :)
W każdym bądź razie, jest to mój pierwszy aztecko-podobny wzorek, który wykonałam. Ten trend jakoś mnie nadzwyczajnie nie porwał, ale też nie mogę stwierdzić, że mi się nie podoba :)

Bazą do mani jest Wibo Express Growth nr 49, po dwóch warstwach wygląda jak szmaragdowy, ale z nutą morskiego koloru, zdobienie wykonałam srebrnym cienkim pędzelkiem przy użyciu Essence Stampy Polish nr 03, wydaje mi się, że je już wycofali, a szkoda, bo uwielbiam ten lakier, widziałam jeszcze tylko biały z tej serii.


Miał być swatch, wyszedł mani :D






8 comments:

  1. wyszło Ci idealnie :) mnie też kojarzy się z azteckim wzorem!
    super- do tego świetne zestawienie kolorów ;)

    ReplyDelete
  2. świetny blog ;) fajne pazurki ;) oczywiście będe obserwować i śledzić Twoje poczynania :)

    Nominuję Cie do Liebster Award na moim blogu ;) Jeśli masz ochotę wziać udział zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. ale piękne :) uwielbiam takie zdobienia "od góry"

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...