1.31.2013

Looking forward to Valentine's day.

Zastanawiałam się, jakie zdobienie przygotować na *niestety* ostatni tydzień zabawy u Joanny. Tematem było wtapianie ozdób. Z początku myślałam o wykorzystaniu bulionu, ale przypomniało mi się, że mam jeszcze całą kasetkę cekinowych serduszek, której praktycznie nie używam, bo jednak wolę coś namalować, niż przykleić. Mani idealny na Walentynki, tak samo słodki, uroczy i pewnie dla części z Was tandetny :D. Zwróćcie uwagę jak się świeci *.*

Użyłam: Essence Nude Glam Iced latte nr 04, H&M Nail Polish Pink bling bling i cekinowych serduszek z allegro.

Nie wszystkie zdjęcia są z topem, nauczona doświadczeniem obawiałam się, że mi zbąbelkuje, na szczęście tak się nie stało. Pomimo '3-wymiarowości' zaskakująco się nie zdzierają, przeżyły nawet mycie naczyń :)





14 comments:

  1. supersłodki mani :)
    ciężko uwierzyć, że nie haczą te serducha.

    ReplyDelete
  2. Śliczny jest ten mani idealny na walentynki ;))

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny mani, ale jak dla mnie aż za dużo tego. Zrobiłabym na serdecznym i kciuku.

    ReplyDelete
  4. Takie ozdoby są trudne i w użytkowaniu, i w nakładaniu. Mi często się zadzierają i zaczepiają. U Ciebie wygląda to genialnie! I pastelowo, co bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne te serduszka :) Podobają mi się kolory bardzo. I fajnie, że zamiast standardowo np. przyczepić po jednym u nasady nałozyłaś ich sporo, ciekawie to wygląda :D Bardzo lubie wtapianie ozdób, nie ma to jak świecidełka ;)

    ReplyDelete
  6. Wygląda fenomenalnie, idealny mani na walentynki :)

    ReplyDelete
  7. znowu walenntynkowe zdobienie;) sama muszę coś wymyślec w niedługim czasie;)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie za dużo tych dobroci na paznokciach :)

    ReplyDelete
  9. te mi się też podobają! na poprawę humoru muszę sobie kiedyś takie zrobić, w ogóle masz bardzo ciekawe pomysły, jak tylko będę miała dłuższą chwilę na pewno tu pozwiedzam. :)

    ReplyDelete
  10. dość fajnie to wygląda i przemawia do mnie :D

    ReplyDelete
  11. Genialne są te Twoje mani!
    Tak przeglądam, przegladam i musze powiedzieć, że ten strasznie mi się spodobał!
    Zrobie (przynajmniej spróbuję) wyczarować takie paznokcie na walentynki ;)
    Pozdrawiam A.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...