1.04.2013

Noworoczny konkurs u Panny Marchewki + Swatch

Panna Marchewka organizuje noworoczny konkurs, który polega na zmalowaniu manicuru. Tematem ma być 'kameleon', więcej informacji możecie znaleźć tutaj. 






Przy okazji swatch lakieru, który właśnie z kameleonem mi się kojarzy. Mowa o Wibo Express Growth nr 345. Jest to ciekawy bury duo chrom mieniący się na różowo i zielono, w zależności od padania światła. Nakłada się go łatwo, ale należy uważać na bąbelkowanie, nieznacznie smuży, również lakier nie należy do najszybciej schnących, ale nie jest źle. Gama kolorów mi się podoba, choć nie każdemu może przypaść do gustu. Bardzo lubię buteleczki z tej serii, przy mnogości lakierów jaką posiadam, cenię sobie oszczędność przestrzeni. (sześcienna butelka)




6 comments:

  1. calkiem interesujący kolor. Ciekawe jak wygląda tak w rzeczywistości:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo podobnie, może tylko troszkę bardziej się róż rzuca w oczy :)

      Delete
  2. ślicznie się mieni, nie potrzeba więcej naklejek ani wzorków, jest śliczny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie miałam pomysłu jak go przyozdobić ;)

      Delete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...