1.03.2013

Essence Colour3 Midnight Date Swatch

W Naturze dorwałam świetne lakiery w promocyjnej cenie (~9zł za 2pak). Mowa o lakierach z serii Colour3 od Essence

Nigdy wcześniej nie zwracałam na nie specjalnie uwagi, w sumie nie wiem sama czemu. Lakiery z tej serii bardzo mnie urzekły, prezentują się ciekawie na płytce paznokcia. Tym razem padło na Midnight Date i City that never sleeps. Pierwszy z nich to głęboki granat z drobinkami, drugi zaś to to transparentny fioletowy top z płatkami mieniącymi się niebieskim i zielonym kolorem.

Bardzo przypomina mi Nfu Oh nr 52, który na pewno trudno dostać w naszym kraju i na pewno cena lakieru Essence jest o wiele korzystniejsza. Kusi mnie jeszcze położenie tego top'a na innym kolorze.

Lakiery szybko schną, nie odpryskują, są dosyć 'łatwe w użyciu', ale... Malując paznokcie należy uważać, żeby nie zrzucić buteleczki na podłogę, ani niczego nie zapaćkać. Mi się niestety nie udało tego uniknąć. Butelka to jedyny minus tych lakierów.







20 comments:

  1. wow piękny kolor :) taki inny :D


    Zapraszam do mnie :)


    ReplyDelete
  2. świetny jest ten lakier- nie widziałam takich fajnych dwupaków u siebie :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też ich wcześniej nie zauważałam, fajnie że przecenili :)

      Delete
  3. piękne paznokcie i kolor lakieru! a ja nie mam Natury:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to już jest, u mnie nie ma nigdzie stoiska Flomaru ;/

      Delete
  4. Śliczne, naprawdę piękne! :3
    Obserwuję i liczę na to samo :D
    http://best-frieend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie wygląda, strasznie długo się zastanawiałam nad zakupem kiedyś. i w końcu wyleciał mi z głowy, ale jeszcze pomyślę ;)

    ReplyDelete
  6. Genialnie wygląda ten lakier, szkoda że u mnie nie ma Natury z chęcią bym go kupiła :(

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...