1.22.2013

The black stripes.

Kolejna odsłona Golden Rose Jolly Jewels o numerze 101, wydaje mi się, że w blogosferze jest trochę niedoceniany, ponieważ nie widziałam zbyt wielu postów z jego udziałem w przeciwieństwie do innych lakierów z tej serii. Natchnęło mnie zdobienie jednej z dziewczyn z Pingera (KLIK). Poza tym przeprosiłam się z pilnikiem i skróciłam pazury o jakąś połowę. Śmieszy mnie tylko to, że przy tym zdobieniu w ogóle nie wydają się być krótsze.

Lakiery których użyłam: Golden Rose Jolly Jewels 101, Golden Rose Miss Selene nr 160, Mollon Cosmetics Turquoise Azure nr 17, Golden Rose Gel Look.


Do wcześniejszego wpisu dodałam obiecany tutorial i stwierdziłam, że tym razem też dodam. Chcecie więcej takich tutoriali?


1. Malujemy paznokcie kolorem bazowym.
2. Malujemy pokaźną czarną kreskę na środku paznokcia (dla ułatwienia można użyć taśmy klejącej).
3. Pokrywamy czarny pasek brokatowym/płatkowym lakierem i nakładamy top.

Na koniec mała aktualizacja i zdjęcie które najlepiej oddaje kolory.








11 comments:

  1. jak przeczytałam, że skróciłaś paznokcie o połowę to zaczęłam się zastanawiać jakie miałaś wcześniej o.O niby takie banalne zdobienie, a bardzo fajnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli jak zrobić, żeby się nie narobić :D
      Gwoli ścisłości skróciłam o połowę z tego co wystawało poza opuszek :P
      Miałam trochę dłuższe niż z wcześniejszego posta :)

      Delete
  2. świetny tutek!
    a paznokcie cudne :)

    ReplyDelete
  3. chyba się zainspiruję i zrobię coś podobnego:)

    ReplyDelete
  4. Wooow jestem pod wrażeniem :) świetnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie, niby prosto a pomysłowo:D

    ReplyDelete
  6. chyba zaczynam mieć słabość do tego lakieru...

    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  7. normalnie podziwiam te Twoje długie paznokcie :) ja bym już w takich nie umiała funkcjonować :)

    ReplyDelete
  8. To jak Ty jeszcze skróciłaś paznokcie to musiały być naprawdę dłuuugie, fajnie, że udaje Ci się tak zapuścić:D a zdobienie wygląda świetnie, ten brokat na ciemnym tle jest przepiękny!

    ReplyDelete
  9. Faktycznie, tego Jolly Jewels jeszcze nie widziałam. Zdecydowanie niedoceniany jest, daje świetny efekt na paznokciach. Ja zawsze chętnie oglądam tutoriale :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...