1.09.2013

Water marble.

Od razu przyznaję się, że nie jestem fanką tej techniki zdobienia paznokci, ze względu na to ile lakieru się marnuje, a przede wszystkim drażni mnie upaćkanie skórek i wszystkiego innego w koło, z resztą same zdobienie średnio mi się podoba.
Jeśli którejś z Was spodoba się zdobienie, a nie wiecie jak je wykonać, polecam tutoriale na yt.
Zdobienie wykonane specjalnie na projekt u Joanny.


Użyte lakiery: biały- Butterfly, srebrny- Golden Rose Holographic Color nr 112, miętowy- Mollon Cosmetics Turquoise Azure nr 17, zieleń- Wibo Express Growth nr 49.





23 comments:

  1. a mi się podoba, świetnie kolory dobrałaś.
    ja też nie lubię tej techniki...

    ReplyDelete
  2. Wyszło świetnie :)
    Hmm.. W sumie metodę lubię, ale już oglądać gotowe mani :P
    Nie lubię "paćkać się" z tym ;p

    ReplyDelete
  3. ło jej! Jakie masz dlupie paznokcie!!! A water marble wyszedł cudnie! Muszę w końcu spróbować tej metody:)

    ReplyDelete
  4. Też nie przepadam za wykonywaniem water marble ale mi akurat efekt się podoba. Bardzo ładnie ci to wyszło, śliczne kolory.

    ReplyDelete
  5. kolory ♥
    tylko sama techika i czas wykonania, a potem 'sprzątanie i ogarnięcie' palców to makabra
    efekt na paznokciach cudny!

    ReplyDelete
  6. mi się podoba, ale sama rzadko robię, bo rzeczywiście dużo z tym roboty

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie to wygląda :) a kolorystyka to mój numer jeden :D

    ReplyDelete
  8. Fajna alternatywa dla mani. Gdyby tylko nie lakier wszędzie! Za dużo babrania na taki efekt. Niestety.

    ReplyDelete
  9. pięknie Ci wyszło. Też nie przepadam za robieniem water marble - po pierwsze właśnie z tych powodów o których napisałaś, a po drugie mnie efekt nie wychodzi taki ładny jak u Ciebie;)

    ReplyDelete
  10. genialne wykonanie! świetne kolory :)
    obserwuję :D

    ReplyDelete
  11. Przepiękny wzorek, po prostu mistrzostwo. Pozdrawiam i może poobserwujemy.

    ReplyDelete
  12. Świetnie dobrane kolory. Ja też nie przepadam za wm jednak czego się nie robi dla projektu :)

    ReplyDelete
  13. probowałam ostatnio kilka razy zrobić taki mani, ale za cholere mi nie wyszło. Nie wiem moze mam zle lakiery bo nawet nie chciały sie rozpuścić w wodzie przez co jak tylko chciałam zrobić wzorek wykałaczką to nie wychodziło mi kompletnie bo lakier sie przyklejał do wykałaczki.... co robię nie tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wszystkie lakiery chcą współpracować z tą metodą niestety, najlepiej żeby były jak najbardziej lejące. Poza tym, do wszelkich rozmazańców, nie tylko w water marble lepiej sprawuje się igła, bądź szpilka, generalnie czym cieńsza, tym lepiej, wykałaczka jest zbyt gruba (przynajmniej dla mnie). I jeszcze polecam zaczynanie rozmazywania w miejscu w którym jest lakier na wodzie, nie poza nim :)
      Najlepiej używać zimnej wody, ale nie lodowatej.
      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Delete
    2. heh dziekuje Kochana za dobre rady! Ja mam w takim razie za gęste te lakiery :(( Igłą probowałam na zimnej wodzie, ale ni hu hu :D sprobuje jeszcze kiedys na innych lakierach:)

      Delete
    3. Nie ma za co, zatem powodzenia życzę :))

      Delete
  14. Może nie jesteś fanką water marble, ale wyszło Ci fenomenalnie! Ja jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  15. ale ładnie Ci wyszło :) ja nie mam do tego cierpliwości ;p

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...