2.09.2013

3in1.

Wpis 3w1, czyli 2 swatche i propozycja łatwego mani. Na pierwszych zdjęciach Sally Hansen Inta-dri Quick Sand nr 140, czyli odcień nude ze srebrnymi drobinkami, solo specjalnie mnie nie zachwyca, bardzo zlewa się z kolorem skóry. Lakier kupiłam w Pepco za ok 9zł. Później dodałam lakier, który pozytywnie mnie zaskoczył czyli H&M Nail Polish, Confetti time. W buteleczce możemy znaleźć brokat w trzech rozmiarach i czterech kolorach, najwięcej możemy znaleźć złota, ale przewijają się również srebrny, różowy i niebieski. Na koniec dodałam czarne paski.

Szpony poszły pod pilnik. Dopiero te zdjęcia uświadomiły mi, jak na prawdę długie były.







23 comments:

  1. ooo... podoba mi się z tym H&M, ale z czarnymi paskami już mniej :)

    ReplyDelete
  2. efekt końcowy niesamowity!!! super :)
    mnie ten SH zachwycił!

    ReplyDelete
  3. brokat z HM jest ładny, AAALEE pewnie ze zmywaniem standardowo koszmar xdd

    ReplyDelete
  4. w każdej wersji lakier mnie zachwycił *_*

    ReplyDelete
  5. ojacie, ale masz pazury! :) wszystkie wersje mi się podobają :D

    ReplyDelete
  6. na początku chciałam napisać super lakier, jadę na dół, ekstra.. na koniec .. efekt wow. :) No dłuuuugie, ale jakie piękne. :)

    ReplyDelete
  7. Może jestem dziwna, ale to pierwsze zdjęcie, sam lakier bez dodatków najbardziej mnie urzekł. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Wow, wyszło coś wspaniałego :D Ja lubię lakiery nude, które zlewają się trochę z odcieniem skóry :) Ale dosłownie tak samo potraktowałam swój GR Rich Color(o tu http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/2013/01/idealny-odcien-nude_14.html. Te odcienie są idealne do brokatów :)

    ReplyDelete
  9. Wooow pięknie, pierwsza i druga wersja są najciekawsze :)

    ReplyDelete
  10. Szczerze mówiąc to mi podoba się też solo - lubię nudziaki w kolorze skóry :). Chociaż z brokatem też wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  11. rany jaki fajny efekt, strasznie się mi podoba :)

    ReplyDelete
  12. Mam ten sh i jakoś u Ciebie wygląda pięknie! A u mnie tak sobie :-P w butelce też dobrze. To chyba moja skóra mu nie służy :-P

    ReplyDelete
  13. efekt genialny ! nawet nie wiedziałam że h&m ma taki glitter :D

    ReplyDelete
  14. Ten brokat jest mega! Muszę się dokładniej rozglądać chyba:P Końcowy efekt baaaardzo mi się podoba:DD

    ReplyDelete
  15. haemek wszedł na moją listę do kupienia :D

    ReplyDelete
  16. śliczne paznokcie...
    zakochałam się w kształcie i długości ♥

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...