2.05.2013

Ancient Egypt.

Zabawa paznokciowa u Joanny niestety już się skończyła, ale za to zaczęła się nowa u www.mixoflifetestuje.blogspot.com
Projekt polega na wykonaniu manicure na dany temat, tym razem są poszczególne kontynenty, więc możliwość interpretacji i ich ilość pewnie będzie duża.

Pierwszym kontynentem jest Afryka. Dla mnie jest to jeden z najciekawszych historycznie kontynentów, zwłaszcza ze względu na to, że interesuje mnie starożytny Egipt, dlatego postanowiłam wykonać właśnie takie zdobienie. Kolejno od lewego paznokcia znajduje się: oko Horusa, bóg Ra, bóg Atum (przedstawiany często jako skarabeusz) i symbol nieśmiertelności czyli Ankh.



Użyłam: Sally Hansen Hard as wraps White tip, Golden Rose Miss selene nr 160, turkusowy beznumerkowy Dor, Mollon cosmetics Milde pink nr 8, Golden Rose Miss selene nr 217, złoty beznumerkowy Lemax colourWibo Express Growth nr 345.





Prace innych uczestniczek możecie zobaczyć klikając na baner poniżej:



24 comments:

  1. aaaa -zaniemówiłam...GENIALNE! zakochałam się...

    ReplyDelete
  2. wow jak pięknie- bardzo precyzyjnie :)

    ReplyDelete
  3. O_O dobra, ja się poddaję i wysiadam, wymiękam...
    niesamowity pomysł, piękne wykonanie. zatkało mnie.

    ReplyDelete
  4. oejej! (aż mi się literki poprzestawiały z wrażenia:)) jak ślicznie wyszło! genialna interpretacja :D

    ReplyDelete
  5. rany ja tu myślałam że afryka tak bardzo mnie zaskoczy, a tu taka mega niespodzianka :) jestem pod totalnym wrażeniem :) cudo :)

    ReplyDelete
  6. Świetnie :) Super pomysł i wykonanie :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękne ;) Super pomysł! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    ReplyDelete
  8. ciekawe, muszę przyznać, ze masz fantazję i wyobraźnię :))

    ReplyDelete
  9. super praca, świetny pomysł.
    bardzo podoba mi się wzór na palcu wskazuącym

    ReplyDelete
  10. Ah uwielbiam Twoje rysowanki na pazurkach! :D

    ReplyDelete
  11. Skoro masz problem z zamieszczeniem banneru to oczywiście nie musisz go zamieszczać :) Zapraszam do zabawy i dopisuję Cię do listy uczestniczek :)

    Piękne jest to zdobienie! Ja właśnie też namalowałam Afrykę :) Powinna dziś być na blogu :)

    ReplyDelete
  12. Egipt super Oko Horusa wyjątkowo pięknie Ci wyszło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeglądałam i z zamieszczonych do tej pory prac w konkursie Twoja jest najbardziej oryginalna.

      Delete
  13. Od pomysłu po wykonanie.. jestem pod wrażeniem....

    ReplyDelete
  14. WoW! Po prostu cudo ♥♥♥
    Zapraszam na moją makijażową interpretację ;))

    ReplyDelete
  15. Gratuluję, pięknie wykonane mani :)

    ReplyDelete
  16. łosz Ty! świetna interpretacja i wykonanie!

    ReplyDelete
  17. Świetnie wykonane! Zachwyciłam się:D

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...