2.13.2013

Essence Colour 3 Boys are back in town.

Kolejny obiecany swatch lakierów z serii Colour 3, dzisiaj padło na Boys are back in town o numerze 05

Lakier bazowy ma kolor trudny do sklasyfikowania, najbardziej pasuje mi to porównanie do dosyć ciemnego popielu z nutą fioletu. Top o nazwie It's just a little crush, w butelce ma kolor biały, posiada kolorowe drobinki w sobie, przeważają fiolety, jest bardziej transparentny niż poprzednie prezentowane lakiery z tej serii, nałożony na bazę sprawia, że baza zdecydowanie nabiera więcej fioletu. W tym wypadku bardziej podoba mi się lakier bez topa, ale  myślę, że top ma potencjał, być może w połączeniu z innym kolorem lakieru mi się bardziej spodoba.

Swatche lakierów nr  01, 0203 i 06 w 'akcji'. Czyli został jeszcze tylko jeden :)









14 comments:

  1. po nałożeniu tych "drobinek" wygląda cudownie, jak rozgwieżdżone niebo

    ReplyDelete
  2. A mi one w tym opakowaniu w ogóle nie zawróciły w głowie, wręcz wcale mi się nie spodobały! A teraz żałuję! Bo wszystkie pokazane są świetne!

    ReplyDelete
  3. wersja z drobinkami jest genialna !

    ReplyDelete
  4. Zawsze mam obiekcje do tych podwójnych zestawów lakierowych. Tutaj bardzo podoba mi się kolor, a w szczególności z topem. Odcień razem z nim czegoś zyskuje. Pięknie się mieni. Bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  5. Z drobinkami mi się bardziej podoba, wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  6. Mi się podoba zarówno z drobinkami jak i bez :)

    ReplyDelete
  7. Ale Ty masz boskie paznokcie!!!!

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...