2.19.2013

Essence Colour 3 A walk in the park

Ostatni już swatch z serii Essence Colour3, czyli lakier o nr 04 A walk in the park. Baza to przyjemna butelkowa zieleń, ogólnie nie jestem fanką zieleni, ale ten odcień bardzo lubię i solo bardzo mi się podoba, top ma nazwę 'stop for an ice cream' i właśnie po nałożeniu daje efekt 'zmrożenia', choć muszę przyznać, że połączenie tych dwóch lakierów jakoś mi nie gra. Z resztą same oceńcie: 




Reszta swatchy lakierów z serii nr  010203, 05 i 06 w 'akcji'

13 comments:

  1. bardzo fajny odcien- przyciaga uwage!

    ReplyDelete
  2. muszę powiedzieć, że kolorek jest bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  3. moim zdaniem sam lakier dużo lepiej wygląda:)

    ReplyDelete
  4. Butelkowy odcień zieleni jest bardzo trudny. Osobiście boję się takiego kupić chociaż jest piękny! Może ten top średnio pasuje do bazy. Myślę, że z niebieskim lakierem wyglądałoby lepiej. Nic jednak nie można zarzucić ani zieleni ani topowi. Wyglądają super!

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam Twoje pazurki *_*
    a co do lakieru, to solo wygląda pięknie, chociaż z topem wcale nie jest gorzej. ;))

    ReplyDelete
  6. Faktycznie solo o wiele lepiej. Z topem jakiś taki babciowy się robi.

    ReplyDelete
  7. rzeczywiście mi też nie pasuje ten duet- może dlatego, że już chcę wiosnę i mam dość tego zmrożenia? chcę zieleni (trawy i nie tylko) bez śniegu, solo. Ot co! ;)

    ReplyDelete
  8. Hm, tak patrzę to nawet mam coś podobnego do Twojej bazy aktualnie na paznokciach :-)

    ReplyDelete
  9. swietny lakier, sam wyglada nawet lepiej.

    ReplyDelete
  10. kolor bardzo mi się podoba. Ja obecnie szaleje na punkcie lakierów Holograficznych :D

    ReplyDelete
  11. Wczoraj będąc w Hebe te lakiery były za 3.99. Wzięłam na początku dwa - właśnie ten i różowy. Idąc do kasy odłożyłam jednak zielony, bo stwierdziłam, że bardzo podobny kolor mam z Revlona. Jednak teraz troszkę żałuję :) Połączenie kolorów nie podoba mi się, ale sam kolor jest piękny :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...