2.16.2013

GR holo.

Ferie dobiegają powoli do końca, w związku z tym w tym tygodniu nie miałam ani czasu, ani sprzętu do wykonywania jakiś ciekawszych mani. 

Zaprezentowany mani nosiłam na walentynki i z myślą o nich powstał. Nie miałam ochoty na żadne serduszkowe wzory, pewnie najdzie mnie chęć na nie później. Lakiery holograficzne z Golden Rose mam w swojej kolekcji już jakiś czas, ale nie miałam jakoś okazji ich wypróbować, co prawda akurat ten odcień (Golden Rose Holographic Color 112) już nosiłam, ale nie na całej płytce w *tym* mani. Na końcówki postanowiłam dodać róż z Golden Rose Jolly Jewels nr 109. Szkoda że lakiery holograficzne z tej serii są na etapie wycofywania, nie udało mi się dostać odcienia na którym najbardziej mi zależało ;/

Zdjęcia robione w różnym świetle :)





16 comments:

  1. ciekawe połączenie, holograficzny lakier bardzo ładnie się prezentuje, chyba się na niego skuszę:)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne zdobienie,
    a ten holo po prostu piękny ;]

    ReplyDelete
  3. holo piękny aaaaaaj! Ale masz super paznokietki :))

    ReplyDelete
  4. nie wpadłabym na takie połączenie, a szkoda, bo jest cu-do-wne!

    ReplyDelete
  5. pieknie wygląda, ślicznie się mieni:)

    ReplyDelete
  6. Strasznie podobają mi się lakiery holograficzne. Muszę w jakiś zainwestować w końcu :)

    obserwuję :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...