2.17.2013

Grumpy cat in space.

Uznałam, że to dobry dzień na opublikowanie tego mani, ponieważ dziś jest Dzień Kota. 

Inspiracją do mani był mój ulubiony t-shirt z nadrukiem kota w kosmosie, co prawda nie był to grumpy cat, ale postanowiłam go dodać ze względu na to, że jest to mój jeden z ulubionych memów. Przy okazji ulepszony tutek do galaxy, mam sentyment do tego printa, bo od niego zaczynałam tego bloga :)

Lakiery jakich użyłam dopiszę jutro, jak wrócę na mieszkanie.
Co do wykonania, ciekawa jestem czy komuś w ogóle przypomina to co zmalowałam grumpy cata, bo mi:




A na koniec zwykłe galaxy :)






11 comments:

  1. hehee fajny mani ;] bardzo ładne galaxy

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł, podoba mi sie Twoje galaxy :))

    ReplyDelete
  3. przecież po minie widać, że to ten sam kot :D

    ReplyDelete
  4. Ten kotek jest bardzo popularny w necie;D

    ReplyDelete
  5. super :) będę musiała kiedyś spróbować :)

    ReplyDelete
  6. Kot wygląda jak wystraszony, ale galaxy cudowne :D

    ReplyDelete
  7. cały czas się noszę z zamiarem zmalowania kosmicznych paznokci i nigdy nie mam wystarczająco czasu :(

    ReplyDelete
  8. nie no- zaniemówiłam -genialny! <3

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...