2.24.2013

Hearty dreamcatcher.

Mani wykonany na projekt u Mixoflife. Tym razem tematem była Ameryka Północna. W trakcie malowania tysiąc razy zmieniałam koncepcję, raz wszystkie paznokcie miały być liliowe, później na każdym paznokciu miał się znaleźć okrągły łapacz snów, a na końcu miałam nie dodawać złotych dżetów, ale wydawało mi się tak jakoś 'łyso'. Często mi się zdarza, że mam tysiąc pomysłów na mani i nie wiem na co się zdecydować.

Użyłam: Dżety od chińczyka, Sensique Fantasy glitter  nr 281 Golden sparkle, Oh my GOSH nr 024 Baby blue, My Secret nr 140 Lilac, biały i różowy Butterfly, Catarice nr 650 Goldfinger, Essence nr 06 Ticket to the show, Seche Vite.








42 comments:

  1. Widzę, że nie tylko ja kupuję paznokciowe dodatki u chińczyka :D Piękny wzór! W życiu, za skarby nie nauczę się malować takich cudów!

    ReplyDelete
  2. o, ciekawe czy u mojego chińczyka są już jety. :)
    bardzo ładny i delikatny mani :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba taki łapacz snów.

    ReplyDelete
  4. Podobają mi się zwłaszcza te błękitne, same przyjemne skojarzenia ;)

    ReplyDelete
  5. Chińskie markety rzadzą !!! :) a co zdobienia to bardzo mi się podoba ;) szczególnie kolory jakie wybrałaś :)

    ReplyDelete
  6. świetne zdobienie- kolory mi się niesamowicie podobają!
    lakiery z Gosha się sprawdzają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, to jedyny jaki posiadam, więc ogólnie ocenić ich nie mogę, a co do tej buteleczki to przyjemnie się go nakłada, ma dobrą konsystencję, kryje po dwóch warstwach i nie schnie długo, co do trwałości też nie mogę się za bardzo wypowiedzieć, bo zawsze nakładam baze i top i nie zdarza mi się zazwyczaj mani nosić dłużej niż 3 dni (w tym czasie nie robi się z nim nic złego). Ogólnie mogę polecić :)

      Delete
    2. dzięki! jeśli pastele się sprawdzają, to reszta odcieni też musi :) (moim zdaniem pastele są najbardziej wymagające!).
      mam gosha hero na chciej-liście i nadal szukam niebieskiego lakieru- ten się mi bardzo podoba :D

      Delete
  7. Mój chińczyk chyba jest zapóźniony w te klocki, ale na szczęście mam Allegro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój był tak do przodu widocznie, że aż go zamknęli :/

      Delete
  8. zdecydowanie moje kolory! no i te piórka wyszły cudownie ;)

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że zdecydowałaś się na tą wersję, bo wyszło świetnie. Nie widziałam jeszcze takiego sercowego łapacza snów, bardzo oryginalnie :)

    ReplyDelete
  10. jak cudnie :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. pfff...granda w biały dzień!!
    jak nowości pojawią się w moim chinolu, to robię zapas na wypadek zamknięcia :)

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny pomysł na mani:) podoba mi się ten błękitny: )

    ReplyDelete
  13. mogę ukraść do zdobień tygodnia na polskich lakieromaniaczkach?

    ReplyDelete
  14. Tak dziewczęco, delikatnie to wygląda. mmmm :)

    ReplyDelete
  15. jest idealnie :) zakochałam się, pozwól, że jak mi się uda to odgapię :> :)

    ReplyDelete
  16. bardzo ladne zdobienie, jest idealne. świetne kolory

    ReplyDelete
  17. A ja szukam takich świecidełek i nawet chińczyk mnie nie ratuje. Chyba trzeba będzie się udać do internetowej hurtowni. Efekt bardzo mi się podoba ;) Uwielbiam indiańskie motywy, więc ogólnie to jestem zauroczona :)

    ReplyDelete
  18. Ślicznie:D Pastelowo i wiosennie, więc tak jak lubię:D

    ReplyDelete
  19. Piękny i delikatny :) Przypominam, że rozpoczynamy dziś Projekt Hobby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html

    ReplyDelete
  20. Piękny ten serduszkowy łapacz snów :).

    ReplyDelete
  21. Zostałaś otagowana :)
    http://maniaagain.blogspot.com/2013/03/tag-rozrywka-blogowa.html

    ReplyDelete
  22. Łapacz snów prezentuje się bardzo oryginalnie - świetny pomysł. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. śliczne paznokcie ;)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    ReplyDelete
  25. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    http://www.naildesignsmania.blogspot.com/2013/04/powrot-i-nominacja-do-liebster-blog.html

    ReplyDelete
  26. ale ślicznie to wygląda(: szkoda, że ja nie mam takich zdolności

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...