2.03.2013

Home-made bling bling.

Zainspirował mnie ten wpis. Nie miałam w domu żadnej folii, ale za to zostało mi nieco ozdobnego papieru w spadku po byłej współlokatorce ^^. 

Papier możecie zobaczyć na przykład tutaj. Ta ozdoba to dokładniej srebrna folia, a na rewersie znajduje się biały papier. Testowo oderwałam kawałek i rozmoczyłam zmywaczem, na szczęście wszystko ładnie się oddzieliło, dodatkowym plusem było to, że folia była bardzo cieńka i lekka, dzięki temu 'brokat' nie pływa tylko po samym dnie. Później czekała mnie najdłuższa część, czyli pocięcie tego na kawałeczki (trwało to pewnie więcej niż pół godziny). Specjalnie chciałam uzyskać różne kształty i wielkości.  Do buteleczki po odżywce wlałam nieco starego, bezbarwnego lakieru, zrobiłam lejek z papieru i wsypałam kawałeczki folii. Efekt bardzo mi się podoba :)

Użyłam: Essence Return to paradise Back to paradise nr 03, brokat DIY, Seche Vite.






Na koniec zbliżenie na to, co niestety zrobił Seche, będę sprawdzać co było powodem obkurczenia lakieru, póki co podejrzewam, że za szybko go nałożyłam.


16 comments:

  1. no niestety Seche tak nieraz ma że kurczy lakiery. Ja już do tego przywykłam, miałam jednak nadzieję że po zmianie na Poshe ten problem się skończy... niestety nie. Nadal nieraz zdarza mi się taka wpadka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to widzę, że nie tylko ja mam taki problem, a już miałam przez to skreślić Poshe ;)

      Delete
  2. pięknie!
    nie przejmuj się ja też bardzo często mam problemy z topem :)

    ReplyDelete
  3. ...pazurki świetnie zmalowane ;)

    ReplyDelete
  4. niesamowity efekt- cudny pomysł.
    A seche rzeczywiście ściąga :/ tylko ponoć nie u każdego!ciekawe od czego to zależy...

    ReplyDelete
  5. What cute result. It looks so pretty :)

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł :) U mnie mój Top też ściąga lakier, ale nie zawsze. Sama nie wiem od czego to zależy...czy od lakieru kolorowego, czy właśnie od szybkości nałożenia Topu na lakier.

    ReplyDelete
  7. oo fajny efekt, może coś pomyślę ;]

    ReplyDelete
  8. Szkoooda, że top tak skurczył lakier bo wygladałoby to piękniej :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo pomysłowo! No i ta zieleń - boska!

    ReplyDelete
  10. pięknie to wygląda, jak rozbite lustro;)

    ReplyDelete
  11. Świetnie to wygląda, daj znać jak odkryjesz dlaczego top tak ściąga lakier bo mój Essie też tak robi :(

    ReplyDelete
  12. też to widziałam, ale Twoje mi się bardziej podobają, nie jest tego za dużo i tak nie odstają. :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...