2.02.2013

Mystic mermaid.

Kolejny a'la koronkowy mani, ale tym razem zdobienie w kolorze czarnym. Postanowiłam starać się robić tutoriale do wszystkich, tych bardziej skomplikowanych wzorków. Mam nadzieje, że się ucieszycie :)

Bardzo lubię zdobienia 'od góry', to już w sumie drugie zaprezentowane na blogu. Wczoraj miałam strasznie dużo pomysłów, na różne mani i długo nie mogłam się zdecydować co namalować. Bardzo chciałam wypróbować tą 'syrenkę' od Essence i stwierdziłam, że ten wzorek najlepiej będzie pasował. Lakier daje całkiem fajne, wręcz chromowe wykończenie :)

Użyłam: Oh My Gosh Baby blue nr 024, topper Essence Mystic mermaid nr 04, Golden Rose Miss selene nr 160.






21 comments:

  1. Ekstra! Bardo ładne zdobienie i paznokcie:)

    ReplyDelete
  2. świetny tutorial :)
    Masz piękny kształt paznokci :)

    ReplyDelete
  3. super pomysł, fajne wykonanie ;)
    bardzo ładny mani

    ReplyDelete
  4. Jeny jaki pracochłonny manicure! Gratuluję wykonania :D Zawsze bardzo mi się takie wzory podobały, u Ciebie wyglądają prześlicznie! Ja raczej nie potrafię tak, może kiedyś mi się uda, na razie pozostają mi stemple i podziwianie innych :)

    ReplyDelete
  5. wszystko idealnie do siebie pasuje.

    jakich pędzelków używasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do zdobień w zupełności wystarczają mi sonda i pędzelki z lakierów (grubszy i te cienkie. Zamaczam wacik w zmywaczu i czyszczę pędzelek, jak chcę użyć innego koloru).
      Kupiłam kiedyś na allegro zestaw pędzelków, jednak miały sztywne włosie i po prostu źle się nimi operowało, dość że w zestawie były dwie sondy...

      Delete
  6. Lakier bazowy bardzo mi się podoba :). A ze zdobieniem jeszcze piękniej wygląda.

    ReplyDelete
  7. Efekt, jaki osiągnęłaś tą koroneczką, jest nieziemski!

    ReplyDelete
  8. Świetne, bardzo mi się podoba to zdobienie. Super, że dodałaś tutorial, spróbuję takiego na swoich paznokciach :)

    ReplyDelete
  9. Wonderful tutorial, I love the model :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...