2.21.2013

Nazca lines

Mani wykonany specjalnie na projekt 'Kontynenty' u Mixoflife

Spóźniłam się o tydzień, ze względu na to, że miałam ferie i nie wzięłam ze sobą zbyt wielu lakierów, nie wspominając już o jakiś pędzelkach, ale wszystko postaram się nadrobić :)

Tym razem tematem jest Ameryka Południowa, ale zdobienie znowu jest inspirowane starożytnymi cywilizacjami. Na poszczególnych paznokciach znajdują się wybrane linie z Nazca, temat bardzo ciekawy, a nawet mistyczny ;)

Bazą do mani jest topper Essence 03 Hello holo, nałożyłam chyba z 5 warstw, żeby zakryć całą płytkę, jak bym mogła się cofnąć w czasie, to na pewno nałożyłabym pod spód srebrny lakier, dobrze że chociaż brokaty szybko schną. Rysunki namalowałam przy pomocy cienkiego pędzelka i lakieru Essence nr 06 Ticket to the show z serii Colour3. Całość pokryłam Seche Vite. Zauważyłam, że aby nam się lakier nie skurczył trzeba poczekać chwilę, aby mani troszkę podeschnął.

Na pierwszych dwóch zdjęciach chciałam Wam zaprezentować jak ten glitter pięknie odbija światło *.*







Chciałam Was jeszcze poinformować, że zapisałam się do agregatora Blogów Kosmetycznych, serdecznie Was zapraszam :) (klik w obrazek)


12 comments:

  1. jeju, lakier bazowy jest genialny *_*

    ReplyDelete
  2. łooooooo...drobinkiiii *_* zatkało mnie :D

    ReplyDelete
  3. Piękny lakier. Wygląda cudownie!

    ReplyDelete
  4. o jaaaa... świetny i oryginalny pomysł! super.

    ReplyDelete
  5. O.O ślicznie to wygląda.
    Bardzo precyzyjne i jakby żywcem zdjęte z orginału.
    jestem pod ogromnym wrażeniem :D

    ReplyDelete
  6. wow 5 warstw :D to chyba jakiś nowy rekord ;p ale warto było bo pięknie wygląda :)

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjnie! Szczęka mi opadła na klawiaturę! Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Ja bym zostawiła sam lakier bazowy bo jest po prostu cudowny :)

    ReplyDelete
  9. Lakier bazowy wygląda wręcz idealnie!!

    ReplyDelete
  10. świetne :) uwielbiam takie brokaty :D

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...