2.22.2013

One ring to rule them all.

Przyznaje się, jestem geek'em. Uwielbiam fantasy. Inspiracją było zdjęcie z neta, pewnie już widziałyście taki manicure. Z pewnością nie będzie to ostatnia nerdowska propozycja :P. 

Z początku w ogóle nie planowałam tego mani, powstał w zasadzie dlatego, że chciałam wypróbować złotko z Catarice o numerze 650 Goldfinger. Długo szukałam złota idealnego, cóż jeszcze go nie znalazłam, ale ten kolor jest blisko ideału. Sam lakier ma kremową konsystencję, niestety troszkę smuży, ale przy takim wykończeniu wcale mnie to nie dziwi, szkoda że nie kryje po pierwszej warstwie w 100%, bo chciałam złotko do wzorków, ale nie jest źle.

Czy jest tu jeszcze jakaś fanka władcy pierścieni? 






27 comments:

  1. aaaaaa skradłaś tym mani me serce!!! kocham Władce Pierścieni!!! i wszelkie fantasy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. doookładnie ^^ to teraz pozostaje czekać na 2 część 'Hobbita' ^^

      Delete
  2. fanką władcy pierścienie nie jestem, ale zdjęcie drugie jest fantastyczne!
    cały mani wygląda pięknie, gratuluję cierpliwości ;]

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł, strasznie mi się on podoba ! :))

    ReplyDelete
  4. nie-sa-mo-wi-te! idealne odwzorowanie :) jestem pod wrażeniem pomysłu i precyzji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. słów mi z podziwu zabrakło więc podpinam się do tamit *.*

      Delete
  5. Świetny mani i nie mogę się doczekać tych innych nerdowskich propozycji. Sama też jestem Nerdem :)

    ReplyDelete
  6. Wow, niesamowity efekt:) Również kocham fantasy:)

    ReplyDelete
  7. Aaaa uwielbiam fantasy a Tolkiena szczególnie :) Mani jak najbardziej przypadło mi do gustu i na pewno sama sobie taki wykonam ^^

    ReplyDelete
  8. <3 Taaak! Piękny mani! Uwielbiam Trylogię, jestem zauroczona tym co stworzyłaś :)

    ReplyDelete
  9. Musiałaś się nieźle napracować i namęczyć nad takimi wzorkami:) jestem pełna podziwu dla Ciebie i Twojej cierpliwości ;) a wygląda to oczywiście bosko ;)

    ReplyDelete
  10. perfekcyjne wykonanie :) bardzo mi się podoba :) !!

    ReplyDelete
  11. O kurde, genialne! Jako fanka fantastyki jestem pod wrażeniem i aż zachciało mi się pomalować paznokcie, a rzadko mi się coś takiego zdarza :D

    ReplyDelete
  12. Super, bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  13. fanką nie jestem, ale wzorek bardzo przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  14. OMG! rewelacyjne paznokcie no i oczywiście pomysł :D

    ReplyDelete
  15. W weekend ojczym mnie 'katował' Władcą Pierścieni, bo odkrył wersje reżyserskie :D. A mani świetne.

    ReplyDelete
  16. Ojej!! Ty namalowałaś te elfickie wzroki pędzelkiem :O Podziwiam :D

    ReplyDelete
  17. Przepiękne! Cudowne! Oszałamiające! Nie potrafię wyjść z podziwu... :O :D

    ReplyDelete
  18. Cudne. Podziwiam za wytrwałość w malowaniu pędzelkiem. Aczkolwiek z niecierpliwością czekam na inne nerdowskie propozycje:)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...