4.26.2013

Back in black & white.

Co tu dużo mówić, nie było mnie tu prawie dwa miesiące ze względu na różne powody  (ciekawe czy ktoś zauważył ;), ale powiem Wam tylko o jednym, czyli o braku weny. Przerwa dobrze mi  zrobiła. Bardzo mi miło, że bloga nadal odwiedzano i że przybywało obserwatorów podczas mojej nieobecności. :)

Co do zdobienia na palcu serdecznym na białej emalii przylepiłam 'diamenciki' ze sklepu 'wszystko za 4 złote' znajdującego się niedaleko mieszkania, którego wynajmuję. Koszt jednej paczuszki to zawrotne 1 pln, zapobiegawczo wzięłam dwa opakowania. Resztę paznokci (paski, krzyż, trójkąt) ozdobiłam przy pomocy cienkiego pędzelka, a kropki wykonałam wykałaczką. Nie jestem pewna czy krzyże nadal są na topie, ale mimo wszystko dobrze nosiło mi się ten mani, jest bardzo w moim stylu :)


Użyłam Golden Rose Miss selene nr 160 i beznumerkowy biały Butterfly.


 


18 comments:

  1. Ciekawie Ci to wyszło :) Podoba mi się.

    ReplyDelete
  2. oo jak fajnie :)
    bardzo modny :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie to wyszło,mega mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Te diamenciki są świetne i za jaką cenę:) u mnie pewnie nie znajdę:/

    ReplyDelete
  5. cyrkoniowy pazurek wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  6. super wygląda, uwielbiam takie miksy ;]
    ale sama zawsze coś popsuję jak robię
    fajnie, że wróciłaś ;)

    ReplyDelete
  7. Woooow świetne zdobienie szczególnie na palcu serdecznym :)

    ReplyDelete
  8. ale to pięknie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  9. Piękności :) Dodaję do obserwowanych, bo masz świetne pomysły

    ReplyDelete
  10. podoba mi się mega :) bo bardzo lubię kiedy każdy paznokieć jest inny ;p może szkoda,że jest tak czarno- biało no ale nie zawsze musi być kolorowo :D

    ReplyDelete
  11. Ciekawie się to prezentuje :)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  12. podoba mi się kciuk i serdeczny. kamyczki dobrze się trzymają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziwo dobrze, przeżyły nawet pomaganie na imieninach u Babci ;)

      Delete
  13. O tego typu paznokcie lubię! Fajne :) Przy okazji zapraszam na moje drugie rozdanie. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...