4.28.2013

Sandwich french.

Pierwszy raz zabrałam się do 'kanapkowego' zdobienia. Bazą do mani był Essence Iced Latte, w roli brokatu występuje Essence nr 15 Glitter on me, szczerze powiedziawszy mam co do niego mieszane uczucia, koszmarnie się go nakłada, zwłaszcza przy nasadzie paznokcia, a równe nałożenie brokatu graniczy z cudem, nie oznacza że jest to niemożliwe, ale trzeba się nieźle nagimnastykować. Na wspomniany wcześniej brokat nałożyłam Lovely nr 424, a do frenchu użyłam kobaltowego chińczyka, miał być turkus, ale nie mogłam znaleźć w swoich zbiorach.

Postanowiłam zmienić kształt paznokci, znudził mi się po co najmniej 8 latach... :P


16 comments:

  1. No co za zmiana w kształcie, na miniaturce byłam pewna, że to nie twoje:) Ładnie wyglądają w takim kształcie.

    ReplyDelete
  2. Fajnie wygląda :) Jakoś jak patrze na te foty to tak się zastanawiam jakby to wyglądało, gdyby ten niebieski też był pod lakierem :)

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł na mani, taki wiosenny i na czasie:D

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie to wymyśliłas :)

    ReplyDelete
  5. A ja pierwszy raz słyszę o 'kanapkowym' zdobieniu ;) Musze się bliżej przyjrzeć, bo mnie zaciekawiło ;) Ja od kiedy zaczęłam dbać o paznokcie postawiłam na kwadratowy kształt i teraz jakoś nie wyobrażam sobie zmiany na żaden inny ;)

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjnie to wygląda :) Sama kiedyś spróbuję takiej mieszanki :D

    ReplyDelete
  7. rewelacja. Bardzo mi się podobają te niebieskie końcówki :)

    ReplyDelete
  8. fajnie fajnie, ale ja bym chyba zrezygnowała z tego niebieskiego paska

    ReplyDelete
  9. Końcówki dodają wielkiego uroku :) świetne zdobienie :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...