5.17.2013

Aurora australis.

Trochę głupio mi teraz wrzucać ten manicure, został specjalnie stworzony z myślą o kontynentalnym projekcie u Mixoflife. Teraz już nawet nie wpisuje się w pogodę za oknem (jak powstał, to jeszcze zalegało sporo śniegu). :P
Tematem tym razem była Antarktyda, postanowiłam więc zmalować zorzę polarną, bo nic innego nie przychodziło mi do głowy. Dodałam jeszcze igloo, i strategicznie nałożyłam lakier świecący w ciemności.

Użyłam: Bys Glow in the dark, Essence Color3 ticket to the show, Wibo Color power nr2, Golden Rose miss selene 217 i farbek akrylowych. 'Zorzę' nakładałam za pomocą gąbeczki, a resztę za pomocą pędzelków.







11 comments:

  1. Ślicznie wyszło chociaż trochę ponuro. Ja bym dodała do tego jeszcze troszkę białych gwiazdek dla rozświetlenia :D

    ReplyDelete
  2. pomysł z lakierem świecącym w ciemności jest mega trafiony! :D
    a to iglo, to ja myślałam, że jakaś planeta częściowo schowana za horyzontem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem wiem, że bardziej wygląda jak 'Gwiazda śmierci' niż igloo XD

      Delete
  3. jak dla mnie efekt genialny, a jeszcze to "świecenie" w ciemności dodaje mega uroku ;)

    ReplyDelete
  4. fajny efekt w ciemności :D mam taki top z ChG ,ale chyba z raz użyłam :P a zorza bardzo ładna

    ReplyDelete
  5. głupio Ci ... heheh - fenomenalne zdobienie a tej głupio :P obłęd !!!!

    ReplyDelete
  6. o matko!!! świetny, świetny, świetny!!!! *.*

    ReplyDelete
  7. Super wyszło :) i efekt świecący też.

    ReplyDelete
  8. pomysł lakieru świecącego w ciemności jest genialny ! :))

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...